شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

حسین‌زاده: کابینه آینده باید برای حل مشکلات برنامه و ایده داشته باشد

  عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی گفت: تقاضای ما از آیت‌الله رئیسی و کمیته‌های تعیین وزرا نیز این است که برای شناسایی کارآمدها، کل کشور مورد جست‌وجو قرار گیرد و…

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی گفت: تقاضای ما از آیت‌الله رئیسی و کمیته‌های تعیین وزرا نیز این است که برای شناسایی کارآمدها، کل کشور مورد جست‌وجو قرار گیرد و افراد پیشنهادی باید برای حل مشکلات برنامه و ایده داشته باشند.

به گزارش میلاد لارستان، حسین حسین‌زاده نایب‌رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: انتظار مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور منتخب، معرفی یک کابینه کارآمد، جوان، انقلابی، دغدغه‌مند، متخصص و مردمی به مجلس است.

وی افزود: البته با شناختی که از آیت‌الله رئیسی داریم و خودشان نیز بارها تأکید کردند، ایشان مستقل هستند و وامدار هیچ گروه و جناح سیاسی نیستند. امیدواریم که کابینه فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و تنها بر اساس کارآمدی شکل بگیرد.

حسین‌زاده وضعیت کنونی جامعه را ناشی از سهم‌خواهی گروه‌های سیاسی و چیدن کابینه براساس آن شاخص دانست و گفت: مهمترین ملاک برای نمایندگان کارآمدی است. تقاضای ما از آیت‌الله رئیسی و کمیته‌های تعیین وزرا نیز این است که برای شناسایی کارآمدها، کل کشور مورد جست‌وجو قرار گیرد و در تمامی سازمان‌ها و رده‌ها برای شناسایی برترین‌ها تلاش شود.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این‌که فرد سابقه داشته باشد، ملاک است؛ اما آن سابقه باید روشن و مثبت باشد. افراد پیشنهادی باید برای حل مشکلات برنامه و ایده داشته باشند و ما قطعاً در مجلس به کارنامه و برنامه‌ها و ایده‌های وزرای پیشنهادی رأی خواهیم داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین