جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تمام ادارات دولتی تا پایان مرداد پنج شنبه ها تعطیل هستند

وزیر نیرو درباره تدابیر این وزارتخانه برای حل مشکل قطعی برق گفت: تا پایان مردادماه، پنج‌شنبه‌ها برای سازمان‌های دولتی مطابق با ترتیباتی تعطیل شد و درباره ساعت کار ادارات نیز…

وزیر نیرو درباره تدابیر این وزارتخانه برای حل مشکل قطعی برق گفت: تا پایان مردادماه، پنج‌شنبه‌ها برای سازمان‌های دولتی مطابق با ترتیباتی تعطیل شد و درباره ساعت کار ادارات نیز به استانداران نیز اختیارات داده شده تا تصمیم بگیرند و اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از تسنیم، رضا اردکانیان تصمیم گرفته شد تا پایان مردادماه در سراسر کشور، پنج‌شنبه را برای سازمان‌های دولتی مطابق با ترتیباتی تعطیل اعلام شوند و درباره ساعت کار ادارات نیز به استانداران نیز اختیارات داده شده تا تصمیم بگیرند و اطلاع رسانی خواهد شد. هم‌چنین ستادی در مرکز مدیریت شبکه و شرکت توانیر ایجاد شده و من خودم محل کارم را به آن‌جا منتقل کردم و همه دستگاه‌ها، سایر قوا و حتی نیروهای مسلح اعلام همکاری کردند و به خدا و پشتیبانی مردم دل‌گرم هستیم و تردیدی نداریم که این گردنه را پشت سر خواهیم گذاشت.

وزیر نیرو گفت: هرچقدر این کمبود برق کمتر باشد، امکان برنامه‌ریزی است و حتی اگر در مواردی ناچار به خاموشی باشیم، باید با اطلاع قبلی باشد اما حتی اگر کمبود هم نداشته باشیم در این گرما و فشاری که روی این همه تجهیزات برقی کشور است، حوادثی رخ می‌دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین