جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

گلایه از نحوه خدمت رسانی برخی از کادر درمان کرونا در بیمارستان امام رضا (ع)

یکی از مخاطبین میلاد لارستان با ارسال پیامی از نحوه خدمت رسانی برخی از کادر درمان کرونا در مجموعه بیمارستان امام رضا(ع) اظهار گلایه نموده و خواستار پیگیری موضوع گردیده…

یکی از مخاطبین میلاد لارستان با ارسال پیامی از نحوه خدمت رسانی برخی از کادر درمان کرونا در مجموعه بیمارستان امام رضا(ع) اظهار گلایه نموده و خواستار پیگیری موضوع گردیده است.

ضمن بیان گلایه فرد مذکور و علیرغم  اینکه خستگی کادر درمان در  مدت طولانی ۱٫۵ ساله اخیر را درک می نماییم، به سبب بیان مطالبات مردمی  از مسئولین دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان امام رضا(ع) خواستار پیگیری موضوع بوده و البته که حق پاسخگویی نیز برای مجموعه بیمارستان امام  رضا(ع) فراهم می باشد.

 

متن ارسالی به شرح زیر است:

همسرم یکی از بیماران کرونایی بیمارستان امام رضا (ع) لار  بوده که  ریه وی حدود۳۰٪ درگیر ویروس  شده و پزشک بیمارستان ،۳ روز  تزریق دارو و سرم را برایش تجویز نموده و ۳۱  تیرماه  روز آخری بود که وی دارو گرفت.  متاسفانه بی برنامگی  در سیستم بیمارستان، هم باعث فرسایش در بیماران و هم در پرسنل بیمارستان شده است.

ادارات آب و برق و … بدلیل کمبود کاغذ ، هزینه هایشان را برای مالکین پیامک میکنند، اما برای ۳ روز گرفتن دارو ، می بایست تکرار مکررات برای هر روز بصورت جدا جدا، در صف پذیرش جهت ثبت نام و سپس گرفتن کپی از دفترچه بیمه و سپس رفتن به قسمت پزشک کرونا جهت تشکیل پرونده و رفتن به داروخانه و گرفتن دارو توسط همراه بیمار و …  صورت پذیرد .

همه این موارد علاوه بر سیستم اتوماسیون اداری بیمارستان ، می بایست توسط بیمار یا همراه بیمار صورت پذیرد .  و برای ترخیص نیز همه این موارد را مجدد باید انجام دهد. ( که اگر بیمار این همه امورات را بخواهد انجام دهد از پا می افتد و اگر توسط همراه بیمار ، صورت پذیرد ، از فرط خستگی و رفت و آمد در بیمارستان و قسمت بیماران کرونایی، خود درگیر ویروس کرونا می شود‌.)

نکته اینکه کل روند دریافت  دارو در بدن بیمار حدود ۳۰ دقیقه تا ۱:۱۵ دقیقه طول میکشد( که بستگی به تزریقات دارد که پیچ سُرم را باز کند یا نیمه باز).

۱- روز اول : حضور در بیمارستان ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه صبح که نوبت‌ ما نشد . ساعت ۱:۳۰ دقیقه  به منزل برگشته و پس از نماز و نهار ساعت ۱۴:۴۵ مجدد به بیمارستان رفته  و نگهبان جدید که شیفتش تعویض شده بود با بیان اینکه نام شما قرائت شده ولی حضور نداشته اید و لذا مجددا باید نام نویسی نمایید. خلاصه ساعت ۲۰:۱۰ شب، کار تزریق دارو  به اتمام رسید.

۲-روز دوم:   حضور صبح ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح و ساعت اتمام کار ۱۲:۳۰

۳-روز سوم : حضور ساعت ۶:۴۵ صبح و ساعت اتمام ۱۳:۲۰ دقیقه

حتی پس از وارد شدن کل مایعات درون سرم به بدن بیمار، تا زمانیکه همراه بیمار، امورات ترخیص و تسویه حساب ننماید، حتی اگر ۲ ساعت یا بیشتر ، همراهِ بیمار در صف داروخانه و پذیرش و تشکیل پرونده و …  معطل شود، پرستار سوزن سرم را از دست بیمار خارج نمی کند و حرفشان این هست که تا قبل از ترخیص و تسویه بیمار ، خلاف قانون هست که سوزن سرم از دست بیمار خارج شود، چون ممکن است در طول زمان تسویه ، حال بیمار خراب شود و نیاز به گرفتن دارو باشد.

همه این مراحل را در نظر داشته باشید. حال فکر بیماران دیگر کرونایی باشید که بعد از بیمار بنده ، بخواهند دارو دریافت کنند، که حدود چند ساعت منتظر ترخیص بیماران کرونایی شوند و همین دردسرها برای بیماران جدید تکرار می شود.

خواهشمدیم موضوع را پیگیری فرمایید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “گلایه از نحوه خدمت رسانی برخی از کادر درمان کرونا در بیمارستان امام رضا (ع)”

  1. 22 گفت:

    مسوولین علوم پزشکی به جای عذرخواهی توجیه اشتباهات را سرلوحه خود قرار میدهند این سیستم معیوب سالهاست اجرا می شود و عزمی برای اصلاح آن یا پرداخت اینتر نتی وجود ندارد مشکل مردم است مسولین فقط توجیه خودشان در دستور کار دارند !!!!!!!!!

  2. ناشناس گفت:

    واقعا برای این موضوع باید راه حلی اندیشیده شود و این روند حتما بایستی اصلاح گردد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین