جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

94 درصد دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان واکسن زده اند

بالاترین درصد تزریق واکسن اسپوتنیک به دانشجویان را دانشکده علوم پزشکی لارستان در سطح کشور داشته است. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان فرشاد برگ…

بالاترین درصد تزریق واکسن اسپوتنیک به دانشجویان را دانشکده علوم پزشکی لارستان در سطح کشور داشته است. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان فرشاد برگ ریزان، دبیر سلامت شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت و دبیرکل شورای صنفی دانشکده علوم پزشکی لارستان در این خصوص اظهار داشت: تاکنون واکسیناسیون برای بیش از ۹۴ درصد از دانشجویان این دانشکده انجام شده است؛ این روند که شامل واکسیناسیون در لارستان و شیراز برای دانشجویان و ارائه معرفی نامه برای دانشگاه شهر محل سکونت بوده است .

وی گفت: از بین ۴۹۹ دانشجوی این دانشکده، برای بیش از ۴۷۰ نفر انجام شده که از این بین، برای ۳۷۰ دانشجو، چه در لارستان و چه در شهر محل زندگی شان، واکسن تزریق شده و برای سایر افراد نیز معرفی نامه صادر شده است و حتی به دانشجویان اعلام شده در صورت عدم همکاری دانشگاهِ مقصد می توانند در لارستان نیز واکسن دریافت کنند.

برگ ریزان  افزود: طرح واکسیناسیون جامع دانشجویان علوم پزشکی فقط برای درصد پایینی انجام نشده که تنها علت آن عدم علاقه دانشجویان مربوطه به تزریق واکسن بوده است.

دبیر سلامت شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری دکتر بهزاد رضایی، ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان و دکتر کشتکاران معاونت آموزشی این دانشکده، ، به تقریبا یک سوم از دانشجویان دانشکده واکسن اسپوتنیک v روسی تزریق شد که در سطح کشور در بالاترین درصد این واکسن به دانشجویان بوده است.

برگریزان خاطرنشان کرد: دانشجویان علوم پزشکی علاوه بر تزریق واکسن، نوع واکسن نیز برایشان مهم بوده که با همکاری های لازم اکثرا میسر شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین