پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جشنواره فیلم کوتاه فرهنگ کار لارستان در ایستگاه اول

  جشنواره فیلم کوتاه با موضوع فرهنگ کار در لارستان برگزار می شود؛ فرهنگ کار موضوع محوری فیلم های کوتاهی است که در این جشنواره مورد داوری قرار می گیرند….

 

جشنواره فیلم کوتاه با موضوع فرهنگ کار در لارستان برگزار می شود؛ فرهنگ کار موضوع محوری فیلم های کوتاهی است که در این جشنواره مورد داوری قرار می گیرند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان هدف از برگزاری این جشنواره علاوه بر فراهم آوردن بستری برای بروز و ظهور استعدادهای فیلم سازی در منطقه، گردآوری ایده های بدیع در موضوع فرهنگ کار و توجه دادن افکار عمومی به اهمیت و ضرورت تقویت این فرهنگ در جامعه است.

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه فرهنگ کار از مصوبات کارگروه اشتغال لارستان است و با حمایت دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به همین منظور اداره فرهنگ و ارشاد، شورای ساخت و نمایش فیلم را متولی برنامه ریزی و راهبری این جشنواره کرد و نخستین جلسه ی این شورا در محل فرهنگسرای مرتضوی -وابسته به حوزه فرهنگی و هنری شهرداری لار- تشکیل شد.

در این جلسه  موحدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، زارع- معاون فرهنگی هنری شهرداری، سبحانی لاری- مدیر بنیاد حضرت مهدی (عجل اله فرجه) و بامدادی-کارشناس اشتغال اداره تعاون کار حضور داشتند و طی آن گفت و گو، هماهنگی و تقسیم کار لازم در خصوص برگزاری جشنواره صورت گرفت.

به زودی گاه شمار و جزئیات بیشتری از این جشنواره در اختیار عموم علاقه مندان قرار می گیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۳:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین