جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

درخشش مرکز آفرینش های هنری لارستان در کشور

رئیس مرکز آفرینش های فرهنگی هنری سازمان بسیج ضمن ارائه توضیحاتی درباره دومین رویداد هنری این مرکز؛ نتایج آن را نیز اعلام کرد. به گزارش میلاد لارستان، مصطفی زیبایی نژاد…

رئیس مرکز آفرینش های فرهنگی هنری سازمان بسیج ضمن ارائه توضیحاتی درباره دومین رویداد هنری این مرکز؛ نتایج آن را نیز اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان، مصطفی زیبایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس ضمن اشاره به برگزاری دومین رویداد تولید محتوای هنری مراکز آفرینش های استان ها در ایام انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ گفت: این مرکز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و با هدف افزایش مشارکت و ترغیب آحاد جامعه برای ثبت حضوری باشکوه و خلق حماسه ای نو دومین رویداد هنری خود را بین مراکز آفرینش های هنری راه اندازی کرده و در اغلب استان ها برگزار گردید.

وی افزود: آثاری که در این این رویداد تولید شد، براساس شاخص های تعیین شده با سه اولویت ایده و نوآوری،کیفیت تولید محتوا و نحوه بازخورد و انتشار آثار، توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و برگزیدگان آن مشخص و و طبق جدول اعلام خواهد شد.تفاوت این رویداد با رویداد قبلی در نحوه ارزیابی و مشخص نمودن مرکز برتر در مجموع اقدامات بوده است.

زیبایی نژاد با بیان اینکه مراکز آفرینش های هنری بسیج در مراکز استان ها از سال ۹۸ راه اندازی و آغاز به فعالیت نموده اند، خاطرنشان کرد: مراکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج به عنوان بازوی تولید محتوای فاخر فرهنگی هنری و رسانه ای از سال ۹۸ در ۱۱ استان شروع به راه اندازی شد و به حول قوه الهی و با کمک و حمایت ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین و معاون محترم فرهنگی این سازمان و فرماندهان محترم سپاه های استانی با همت و تلاش معاونین فرهنگی سپاه های استانی و مسوولین مراکز آفرینش های آنان و همچنین توان بسیجیان هنرمند و متخصص درحوزه تولیدات هنری رسانه ای توانستیم در سال ۹۹ نیز در ۱۷ مرکز استان دیگر و یک شهرستان لارستان نیز این مراکز را راه اندازی نماییم و از نظر تجهیزات و امکانات نیز از وضعیت خوبی برخوردار باشند.

رئیس مرکز آفرینش های هنری بسیج تصریح کرد: این مراکز در استان ها در حوزه ها و عرصه های مختلف از جمله تولید برنامه تلویزیونی، تولید فیلم کوتاه و مستند، تولید سرود و نماهنگ، تولیدات گرافیکی مانند پوستر و سیرنمایشگاهی، تولیدات پویانمایی دو بعدی و سه بعدی و موشن گرافیک، تولید کتاب صوتی و نمایشی و دیگر تولیدات هنری و رسانه ای به صورت حرفه ای فعال بوده و آثار متنوع و قابل توجهی را تولید کرده اند.

زیبایی نژاد با اشاره به ارتقاء سطح عملکرد محتوایی مراکز سراسر کشور، گفت: در دومین رویداد تولید محتوای مراکز آفرینش ها که بیش از ۱۲۰۰ اثر تولید و به این مرکز ارسال شده بود؛ استان البرز مقام اول، ناحیه لارستان استان فارس مقام دوم و استان کرمان مقام سوم را کسب کردند.

وی افزود: همچنین مراکز گیلان،چهارمحال و بختیاری،مازندران،سمنان،کهگیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی و کرمانشاه نیز مقام های چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند و مرکز رقومی(پویانمایی) استان زنجان نیز توسط هیات داوران رویداد شایسته تقدیر دانسته شد.

زیبایی نژاد در پایان با بیان اینکه مراکز آفرینش های هنری بسیج همواره در تلاش هستند تا به وظیفه انقلابی خود عمل کنند،گفت: انشاءالله در آینده نیز این رویداد ها ادامه خواهد داشت و ما شاهد ارتقاء هرچه بیشتر سطح کیفی و کمی و بازخوردهای آن در جامعه خواهیم بود تا بتوانیم به سهم خود در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثرتر واقع شویم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۵:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین