جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح یا کلنگ‌زنی ۷ طرح عمرانی، مخابراتی و بهداشتی در بخش صحرای باغ لارستان

در پنجمین روز از هفته دولت، ۷ طرح عمرانی، زیربنایی، مخابراتی و بهداشتی با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و یا ساخت آنها…

در پنجمین روز از هفته دولت، ۷ طرح عمرانی، زیربنایی، مخابراتی و بهداشتی با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در پنجمین روز از هفته دولت، ۷ طرح عمرانی، زیربنایی، خدماتی، مخابراتی و بهداشتی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز، شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، معاونین فرمانداری، احمد علمدار بخشدار صحرای باغ، سید احمد قتالی امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و دهیاران، با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال، در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

مسوولین ابتدا ۴ طرح مخابراتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این بخش افتتاح کردند.

این طرحهای ارتباطی شامل تکنولوژی ۲G و ۳G در روستاهای حسین آباد، گاوبست، باغ و کردشیخ بود.

مسوولین سپس روکش آسفالت دو راهی زروان به عمادشهر به طول ۵.۵ کیلومتر را افتتاح کردند. برای این پروژه ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

در ادامه مرکز تسهیلات زایمانی اُمهات المومنین عمادشهر و ۲ باب محل زیست پزشک هم به بهره داری رسید. مرکز تسهیلات زایمانی با زیربنای ۳۵۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۲۷ میلیارد ریال بصورت مشارکتی هزینه شده است.

در پایان هم کلنگ آغاز ساخت ۹۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در عمادشهر هم به زمین زده شد. مساحت زمین این مجموعه ۳.۵ هکتار است.

در پایان نیز از اعضا شورای اسلامی شهر عمادشهر دوره پنجم تقدیر شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین