سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اخذ ۱۲ مورد مجوز کارآفرینی در شهرک‌ صنعتی شهرستان اوز

فرماندار اوز بر ضرورت تحول در شهرک‌ صنعتی این شهرستان تأکید کرد و از اخذ ۱۲ مورد مجوز کارآفرینی و اجرایی شدن ۶ مورد آن خبر داد. به گزارش میلاد…

فرماندار اوز بر ضرورت تحول در شهرک‌ صنعتی این شهرستان تأکید کرد و از اخذ ۱۲ مورد مجوز کارآفرینی و اجرایی شدن ۶ مورد آن خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، علی‌اصغر علی‌پور در نشست شورای اداری شهرستان اوز که در تالار فردوسی(خیریه شیخ عبدالقادر فقیهی) دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز برگزار شد با بیان کمالات شهیدان رجایی و باهنر گفت: هیچ پاداشی برای این دو شهید غیر از شهادت ارزش نداشت و نامشان جاودان است.

وی اظهار کرد: در گرامیداشت هفته دولت معادل ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طرح‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده و یا کلنگ‌زنی شده‌اند و علاوه بر آن اعتبارات سازمانی بالغ بر ۴ و نیم میلیارد تومان برای رفع مشکلات آب و راه شهر و بخش بیدشهر در نظرگرفته شده است.

فرماندار اوز اظهار کرد: با توجه به تغییر رئیس‌جمهور و دولت، نباید فکر جابه‌جایی در مدیران وجود داشته باشد و مسئولان موظفند تا آخرین ساعت مسئولیت خود فعالیت داشته و برای اجابت خواسته مردم تلاش کنند.

این مسئول با پراهمیت دانستن ضرورت تحول شهرک‌ صنعتی از اخذ ۱۲ مورد مجوز کارآفرینی و اجرایی شدن ۶ مورد آن خبر داد و بیان کرد: فعالیت دهکده اشتغال در شهر کوره مرکز بخش بیدشهر از مهم‌ترین تحولات اقتصادی محسوب می‌شود که سال گذشته به وقوع پیوسته است.

رئیس شورای تأمین شهرستان اوز با بیان قانون‌گرایی و شفافیت عمومی به ویژه انضباط مالی و اقدام به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب که مدیریت قانونی باید شفاف‌ باشد از اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان بازوهای اطلاع‌رسانی فرمانداری و ادارات شهرستان نام برد و از همه آنان قدردانی کرد و افزود: ضرورت دارد از ظرفیت‌های نخبگان بومی سنی و یا شیعه در مدیریت‌ها استفاده بهینه شود.

علی‌پور به‌دست آوردن اعتماد مردم و استمرار آن را بزرگ‌ترین سرمایه دانست که باید در گفتار و اعمال مدیران نهادینه شود.

در نشست شورای اداری شهرستان اوز با اهدای لوح از مدیران برتر تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین