جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نماینده و مدیرکل بدنبال کسب مجوز پرواز اربعین از فرودگاه لارستان باشند

بنا به اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی پروازهای اربعین از ۲۸ شهریور از کشورمان به سمت کشور عراق آغاز می‌شود که نیاز است برای برقراری این پرواز معنوی از فرودگاه بین‌المللی…

بنا به اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی پروازهای اربعین از ۲۸ شهریور از کشورمان به سمت کشور عراق آغاز می‌شود که نیاز است برای برقراری این پرواز معنوی از فرودگاه بین‌المللی لارستان اقدام شود.

به گزارش میلاد لارستان، بنا به اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی پروازهای اربعین از ۲۸ شهریور از کشورمان به سمت کشور عراق آغاز می‌شود که نیاز است برای برقراری این پرواز معنوی از فرودگاه بین‌المللی لارستان اقدام شود.

در اربعین سال جاری به دلیل محدودیت‌های کرونایی شرایط اعزام دوستداران اهل‌بیت(ع) به کشور عراق برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین سرورو‌سالار شهیدان نیز متفاوت است و قرار است زوار به شکل هوایی به این کشور سفر کنند.

براساس اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی پیش‌بینی می‌شود برای جابه‌جایی ۳۰ هزار زائر اربعین به ۴۰۰ پرواز به مقصد عتبات عالیات نیاز باشد.

طبق این خبر، پروازهای اربعین از ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهرماه از ۶ فرودگاه امام خمینی(ره)، مشهد، شیراز، اهواز، تبریز و اصفهان انجام می‌شود و در صورت لزوم فرودگاه‌های دیگر نیز به این فهرست اضافه خواهد شد.

با توجه به اینکه فرودگاه بین‌المللی لارستان از فرودگاه‌های مجهز، پرتردد و دارای جایگاه برتر در زمینه انجام پروازهای خارجی در سطح کشور شناخته می‌شود، انتظار می‌رود با رایزنی‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیرکل فرودگاه لارستان با توجه به چراغ سبز مدیران ارشد شرکت فرودگاه‌های کشور درخصوص انجام پروازها از سایر فرودگاههای کشور، بتوان شاهد برقراری این پرواز مهم معنوی از فرودگاه لارستان باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین