شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

20 مددجوی کمیته امداد لارستان صاحب سرپناه شدند

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه استان فارس؛ ۲۰ واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد در…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه استان فارس؛ ۲۰ واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد در لارستان ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و دکتر بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، ۲۰ واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در لارستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ساخت این واحدها از سال ۱۳۹۹ آغاز و هم اکنون به پایان رسیده است که بصورت نمادین ۲ واحد فقط در شهر لطیفی افتتاح شد.

مابقی در شهرهای لار، خور، دهکویه، عمادشهر و روستاهای بخش مرکزی است.

مجموع این ۲۰ واحد در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع همگی با زیربنای ۳ هزار متر مربع با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال توسط خیرین، کمیته امداد امام، تسهیلات وام بنیاد مسکن و آورده مددجو احداث و ساخته شده است.

در این مراسم، امیر برومند مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از پرداخت ۵۲۵ فقره تسهیلات ساخت مسکن اعم از طرح ویژه بهسازی، بازسازی حوادث، بلاعوض احداثی و تعمیری به مددجویان تحت پوشش کمیته امدام امام خمینی (ره) به مبلغ ۳۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ريال خبر داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۶:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین