پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

امام جمعه موقت لارستان خواستار برقراری پرواز اربعین از لارستان شد

امام جمعه موقت لارستان گفت: در لارستان فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی(ره) وجود دارد که نیاز است نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرودگاه از سازمان هواپیمایی کشوری خواستار…

امام جمعه موقت لارستان گفت: در لارستان فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی(ره) وجود دارد که نیاز است نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرودگاه از سازمان هواپیمایی کشوری خواستار پیگیری صدور مجوز پرواز هوایی از مبدأ لارستان صادر کنند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با بیان اینکه امکان سفر زمینی برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی وجود ندارد و طبق آن چیزی که اعلام شده فقط به شکل هوایی می‌توان در این گردهمایی جهانی شرکت داشت، اظهار داشت: در لارستان فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی(ره) وجود دارد که نیاز است نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرودگاه از سازمان هواپیمایی کشوری خواستار پیگیری صدور مجوز پرواز هوایی از مبدأ لارستان صادر کنند.

وی با بازخوانی بخش‌هایی از تحولات اخیر در کشور افغانستان، افزود: در زمان حمله رژیم صهیونیستی به کشور لبنان خانم رایس وزیر خارجه بوش پسر رئیس جمهور وقت آمریکا تعبیری را با این عنوان که این درد زایمان خاورمیانه بزرگ است به کار برد که هدف آنان تشکیل خاورمیانه به رهبری آمریکا بود که می‌بایست همراه با درد و گرفتاری برخی از کشورها باشد.

امام جمعه موقت لارستان با اذعان به اینکه بنا به اعتراف هیلاری کیلینتون، گروه تروریستی داعش توسط آمریکا با هدف تکمیل پازل خاورمیانه بزرگ شکل گرفت، تصریح کرد: سوریه اشغال شد و حتی تا ۴۰۰ متری کاخ ریاست جمهوری پیشروی داشتند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه کار کشورگشایی عراق از موصل آغاز و تا دروازه بغداد پیش‌روی داشتند، خاطر نشان کرد: با حضور شهید سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش، با شهامت و فداکاری در کشورهای سوریه و عراق نیروهای داعش را عقب راندند.

وی با ابراز تأسف از قتل‌عام زن‌، مرد، پیر، جوان، کودک و غیره و به اسارت و کنیزی بردن زنان و دختران توسط داعش در عراق و سوریه، ادامه داد: هدف غایی آنان ورود به ایران و کشتار و اسارت مردم بود اما با شجاعت و درایت سردار سلیمانی، دشمنان شکست خوردند.

حجت‌الاسلام رمضانی با تأکید بر اینکه آمریکا به عنوان طاغوت اعظم در سه ضلع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به جان جهان اسلام افتاده است، عنوان کرد: آمریکا می‌خواهند حاکمیت خاورمیانه بزرگ را بدست آورد و کشورها به پادگان یا پالایشگاه آمریکا تبدیل شوند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا می‌خواهد با تسخیر خاورمیانه اقتصاد جهان را به چنگ بگیرد، تصریح کرد: آمریکا به دنبال آن است تا هویت دینی را از جهان اسلام بگیرد که این کار بسیار خطرناک است.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه آمریکا در همه عرصه‌ها دچار شکست شد و از سر اجبار مفتضحانه از افغانستان پا به گذاشت، تأکید کرد: نباید متصور بود که با فرار آمریکا از افغانستان توطئه‌ها تمام شده، بلکه آمریکا به دنبال آن است تا در توطئه‌های بعدی هزینه کمتر بپردازد و به منافع خود نیز دست یابد.

حجت‌الاسلام رمضانی با هشدار به فتنه‌انگیزی آمریکا، افزود: آینده افغانستان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و با توجه به اینکه در این کشور چندین قوم و قبیله وجود دارد که متأسفانه اختلافات در این کشور قومیتی است و آمریکا در پی آن است تا جنگ مذهبی و قومیتی در افغانستان به راه اندازند و ایران را نیز وارد درگیری کنند و کشور ما را نیز ناامن کنند.

ف۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۵:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین