سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار صمیمانه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خور با بخشدار مرکزی لارستان

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خور با بخشدار مرکزی لارستان دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری خور، مهندس حلیمی شهردار به…

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خور با بخشدار مرکزی لارستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری خور، مهندس حلیمی شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر خور و پرسنل شهرداری با دکتر پیروز بخشدار مرکزی لارستان دیدار کردند.

مهندس حلیمی در این جلسه، به ارائه گزارش اقدامات و برنامه های چندساله و در دست اقدام شهرداری خور پرداخت و گفت: همراهی و همکاری بخشدار مرکزی با مجموعه شهرداری و شورا در اجرای برنامه ها بسیار مثمر ثمر بوده که جای تشکر و قدردانی دارد.

شهردار خور روحیه جهادی دکتر پیروز را ستودنی دانست و ابراز امیدواری کرد همچون گذشته یاریگر مجموعه شهرداری و شورا در پیشبرد اهداف و برنامه ها باشند.

دکتر پیروز بخشدار مرکزی نیز عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر خور را در طول چند سال فعالیت مطلوب خواند و اظهار کرد: علیرغم همه مشکلات و کاستی‌هایی که شهر خور از ابتدای تاسیس و فعالیت شهرداری با آن موجه بوده، اما با تلاش و پیگیری شورای شهر و شهردار اقدامات بسیار خوبی در سطح شهر صورت گرفته است و از این بابت جای تشکر و قدردانی دارد.

پیروز افزود: انتظار است شهرداری با تمام توان نسبت به اتمام و اجرای پروژه‌های عمرانی در دست اقدام خود تا آخرین لحظات فعالیت دوره عمل کند تا ضمن انجام وظایف قانونی، خاطره خوبی را نزد شهروندان از خود باقی گذارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین