شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

قول مساعد معاون رئیس‌جمهور جهت رفع مشکلات واحد‌های تولیدی فسا

معاون پارلمانی امور مجلس رئیس جمهور با حضور در شهرستان فسا، جهت رفع مشکلات واحد‌های تولیدی فسا قول مساعد داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، محمد حسینی از…

معاون پارلمانی امور مجلس رئیس جمهور با حضور در شهرستان فسا، جهت رفع مشکلات واحد‌های تولیدی فسا قول مساعد داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، محمد حسینی از چند طرح عمرانی از جمله بیمارستان فوق تخصصی ۱۶۰ تخت‌خوابی امام حسین (ع)، فاز ۵ مجموعه ورزشی و یک واحد تولید لبنیات با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان فسا بازدید کرد.

کارخانه لبنیات فسا با ظرفیت تولید ۱۰ هزار تن محصول از ۶ سال قبل آغاز شده است که توان اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر را دارد. حسینی در این بازدیدها برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان فسا قول مساعد داد. معاون پارلمانی امور مجلس رئیس جمهور، امروز همچنین در جلسه شورای اداری شهرستان فسا شرکت خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور در سفر به فسا از پروژه های درمانی نیز بازدید کرد. عمده درخواست دانشگاه علوم پزشکی فسا، موضوع تجهیز بیمارستان ۱۸۴ تختی امام حسین (ع) به ارزش ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان می باشد که این پروژه از پروژه های پیشران استان فارس است. تخصیص مابقی مجوزهای استخدامی بیمارستان جدید امام حسین (ع) به تعداد حداقل ۲۰۰ مجوز از دیگر درخواست های دانشگاه علوم پزشکی فسا در این سفر استانی می باشد.

مساعدت و کمک مالی به تجهیز پروژه های تکمیل شده و بزرگ ساختمان معاونت بهداشتی و سلامتکده طب سنتی، افزایش سرانه فضاهای آموزشی، تکمیل پردیس ورزشی، و تکمیل مراکز بهداشتی درمانی بخش دیگری از مطالبات دانشگاه در حوزه سلامت شهرستان بود

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین