پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

وحدت عامل پیشرفت جامعه

 لارستان و شهرستان‌های هم‌جوار آن از گذشته تا حال با صمیمیت زندگی کرده‌اند و با وحدتی مثال‌زدنی کارها را پیش برده اند. این انسجام و وحدت باید تداوم یابد و…

 لارستان و شهرستان‌های هم‌جوار آن از گذشته تا حال با صمیمیت زندگی کرده‌اند و با وحدتی مثال‌زدنی کارها را پیش برده اند. این انسجام و وحدت باید تداوم یابد و صمیمیت یادشده افزون و نسل به نسل منتقل گردد و ثمره آن از پدران به فرزندان برسد.

برخی معتقدند تشکل‌ها و احزاب، یکی از راه‌های رشد و تعالی جامعه است. شاید همین‌طور باشد اما پرسش در این است که آیا تشکل‌های متنوع و متعدد که هر چند ده‌ نفری حول یک محور جمع شوند و درخواستی را مطرح می‌نمایند سازنده است یا شکننده؟ وحدت‌آفرین است یا تفرقه‌افکن؟ نتیجه‌بخش است یا بی‌فایده؟ این مسئله‌ای است که باید همه را به فکر فرو برد و همه حول یک محور گام بردارند که ثمربخش شود.

 طبعا این وحدت‌آفرینی از لار و لارستان به مناطق هم‌جوار سرایت می‌کند و سازندگی را به ارمغان می‌آورد و چنین نمی‌شود که هر گروه و دسته‌ای به حزب و جناح خود خرسند باشد و به آن ببالد.

 پیروزی انقلاب اسلامی در سایه وحدت الهی صورت گرفت، سرافرازی در جنگ هشت‌ساله در پرتو وحدت بود. شکست داعش و پیروزی مقاومت در سایه وحدت انجام شد.  وحدت و انسجام و یگانگی را قدر بدانیم و در زیر لوای رهبر عظیم‌الشان یکپارچه پیش برویم و خواسته‌های به‌حق را برای منطقه با مطالبات از مسئولین درخواست نموده و عملی سازیم./-

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین