جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار مدیران شهری لار با فرمانده انتظامی لارستان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به همراه زینل قنبری رییس شورای اسلامی شهر، خلیل نامدار، اشکان عسکری، رستم روانبخش و سحر یادگار فرد از اعضای شورا…

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به همراه زینل قنبری رییس شورای اسلامی شهر، خلیل نامدار، اشکان عسکری، رستم روانبخش و سحر یادگار فرد از اعضای شورا و محمدامین منتظری مدیرعامل سازمان نقل همگانی شهر لار و حومه با سرهنگ داوود امجدی فرماندهی انتظامی و سرهنگ نوربخش رییس پلیس راهور لارستان بزرگ دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان، در این دیدار محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار از تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راهور که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال، امنیت شهرستان را در زمینه ی پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند قدردانی کرد.

شهردار لار افزود: خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی بویژه مردم همیشه در صحنه لارستان بزرگ، باعث افتخار و سربلندی در پیشگاه خداوند متعال است.

زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر هم در این دیدار، کار نیروهای پر تلاش انتظامی را کاری بس خطیر و پر استرس بر شمرد.

خلیل نامدار عضو شورای اسلامی شهر لار هم گفت: تلاش نیروهای سبز پوش انتظامی که حافظ نظم و امنیت در کشور و حتی خارج از کشور هستند ستودنی است.

رستم روانبخش عضو دیگر شورای اسلامی شهر لار هم از راه اندازی کارگروهی در جهت تهیه و تدوین برنامه فرهنگ شهروندی بویژه در زمینه فرهنگ ترافیک خبر داد.

اشکان عسکری و سحر یادگارفرد هم ضمن تبریک این هفته، یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشتند.

در ادامه سرهنگ امجدی و سرهنگ نوربخش به گزارش کاملی از عملکرد نیروهای تحت امر خود در زمینه پیشگیری از جرایم، کاهش تصادفات جاده ای و درون شهری و همچنین خدمات ارائه شده به شهروندان در زمینه راهنمایی و رانندگی پرداختند.

خبرنگار: سید کامران علوی

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین