جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نشست مشترک شهرداری و اعضای شورای 6 شهر در گراش

اعضای شورا و شهرداران شهرهای لار،خنج،گراش ، اوز،خور و لطیفی به میزبانی شهر گراش گرد یک میز جمع شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری و…

اعضای شورا و شهرداران شهرهای لار،خنج،گراش ، اوز،خور و لطیفی به میزبانی شهر گراش گرد یک میز جمع شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش؛ دومین جلسه شورای وحدت با حضور اعضای شورا و شهرداران شهرهای لار،خنج،گراش ، اوز،خور و لطیفی به میزبانی شهر گراش برگزار شد.

از موضوعات اصلی این جلسه بازیافت زباله و جمع‌آوری و سامان‌دهی صحیح سگ‌های ولگرد بود که مقرر شد با همکاری مسئولین مربوطه، ابتداً سگ های ولگرد را از نظر بهداشتی ایمن کرده و سپس نسبت به انتقال آن‌ها به فضای مناسب اقدامات لازم را انجام دهند.

علیرضا دانشور رئیس شورای اسلامی شهر گراش ضمن عرض خوش‌آمد خدمت حضار و مهمانان، طی سخنی بیان کرد: برخی مسائل و مشکلات در شهرهای همجوار مشترک است، امید است با هم‌افزایی و تعامل باهم بتوانیم به سوی پیشرفت و حل مشکلات قدم برداریم.

دانشور اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرداری اوز سایت نگهداری از سگ‌های ولگرد را آماده کرده، امیدواریم با همکاری و همیاری هم این طرح را پیشرفت و گسترش دهیم.

ناصر دلخوش عضو شورای شهر گراش نیز گزارشی از جلسه قبل را به اعضا ارائه داد وراه کارهای اجرایی جهت بهتر برگزار شدن جلسات شورا وحدت را مطرح کرد.

در ادامه نامی رییس شورای اسلامی شهر اوز با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسات گفت:جولان سگ‌های ولگرد دامن‌گیر تمام مردم این کشور است و باید هرچه زوتر این مشکل حل شود. نامی گفت :در سطح استان فارس دو سایت استقرار و نگهداری از سگ‌های ولگرد وجود دارد که یکی از آنها در شهر اوز می باشد.

شهردار شهر اوز نیز گزارشات کاملی در خصوص ایجاد و اداره سایت نگهداری از سگ های ولگرد ارائه کرد.

همچنین شریفی سرپرست شهرداری لار در این نیز عنوان کرد: شهرداری لار سایت نگهداری از سگ های ولگرد به مساحت ۲ هکتار را در دستور کار خود قرار داده و تا ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی دامه داد: موضوعات دیگری از قبیل تکدی گری،بازیافت زباله،تفکیک زباله و دستفروشی نیز باید در جلسات آینده مطرح و مورد برسی قرار گیرد.

در پایان ضمن ارائه پیشنهادات از جانب مسئولین ،مقرر شد که مصوبات این جلسه به صورت عملی و اجرایی شود.
اهم مصوبات جلسه به شرح ذیل می باشد:
۱-احداث سایت نگهداری و قرارداد مشترک با پیمانکار باهمکاری چهارشهر، درجهت کاهش هزینه ها
۲-پیگیری انتقال سگ های ولگرد به مناطق بدون سکنه
۳-تشکیل جلسه وحدت به صورت ماهانه و پیگیری مصوبات هر جلسه توسط کارگروه های مربوطه
۴-برگزاری جلسه و همفکری با سازمان های حامیان حیوانات و اداره محیط زیست جهت ارائه راهکار مناسب.
۵-انتخاب علی بیضایی عضو شورای اسلامی شهرگراش به عنوان دبیرجلسه و ناصر دلخوش به عنوان جانشین دبیر در شورای وحدت

در آخر دانشور رئیس شورای اسلامی شهر گراش با بیان این موضوع که وحدت و هم افزایی باعث رشد همه جانبه کل منطقه می‌شود، ابراز امیدواری کرد بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف کلان تر با دید منطقه ای و فرا منطقه ای از ظرفیت نماینده پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی کمال استفاده را ببریم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین