سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اهدا 3 دستگاه دمنده مهار آتش به منابع طبیعی لارستان

  در راستای افزایش سرعت عملیات اطفای حریق در عرصه‌های تعداد ۳ دستگاه دمنده دیگر به همت خیرین لارستانی خریداری و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان اهدا شد….

 

در راستای افزایش سرعت عملیات اطفای حریق در عرصه‌های تعداد ۳ دستگاه دمنده دیگر به همت خیرین لارستانی خریداری و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان اهدا شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان با اشاره به نقش موثر دستگاه‌های دمنده در عملیات اطفای حریق اظهار امیدواری کرد که با همت خیرین طبیعت دوست تعداد بیشتری از این وسیله کاربردی برای تسریع در اطفاء حریق عرصه‌های منابع طبیعی خریداری شود.

مسعود لادنی با اشاره به همکاری و اقدام خودجوش مردمی در عملیات‌های مهار حریق در عرصه‌های مرتعی و جنگلی این شهرستان، این اقدام طبیعت دوستانه خیرین را نشانگر عشق و علاقه آنان به طبیعت و این منابع ارزشمند دانست.

همه ساله با شروع فصل گرما شاهد وقوع آتش‌سوزی‌های متعدد در عرصه‌های مرتعی و جنگلی هستیم. با توجه به اهمیت این منابع ضرورت دارد با اقدامات پیشگیرانه و آگاه‌سازی مردم از وقوع و گسترش آن جلوگیری کرد.

تهیه لوازم اطفاء حریق، برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی و نیز فرهنگ‌سازی در جهت حفاظت بیشتر از عرصه‌ها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که در این زمینه باید از توانمندی‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و مردم به درستی بهره برد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین