شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

برگزیده شدن کودکان و نوجوانان لارستانی در مسابقات هفته کتاب‌خوانی فارس

مرکز آفرینش‌های ادبی کانون فارس، در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزیدگان مسابقه شعرخوانی «ترانه‌های کودکی» را معرفی کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون…

مرکز آفرینش‌های ادبی کانون فارس، در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزیدگان مسابقه شعرخوانی «ترانه‌های کودکی» را معرفی کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون فارس، مرکز آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اعلام فراخوان این مسابقه در هفته ملی کودک، کودکان ۶ تا ۱۲ ساله‌ی عضو مراکز فرهنگی هنری کانون فارس را به شرکت در آن فراخواند و در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزیدگان مسابقه را معرفی کردند.

بر اساس این گزارش، اعضا شعرخوانی خود را در قالب تصویری کلیپ‌ ویدئویی، ارسال کردند. تسلط به شعر و خوانش صحیح ابیات (صحیح‌خوانی و روان‌خوانی)، انتقال صحیح حس شعر با استفاده از شیوه روایی درست و ارائه شیوه‌های خلاقانه و نو، برای اجرای ویدئویی (کلیپ تصویری)، ملاک‌های ارزیابی داروان بود. از بین ۱۸۴ اثر رسیده ۳۰ اثر انتخاب و صاحبان آن معرفی شدند.

که در این میان دیانا رضاپور، متین کیان، محدثه حجت‌زاده و هستی قنبری از مرکز لارستان در میان برگزیدگان حضور دارند.

لارستانی‌ها در جمع برگزیدگان مهرواره «کتابِمن»

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس که پیش از این اعضای مرکز آفرینش‌های ادبی، بخش مکاتبه‌ای را به شرکت در مسابقه کتاب‌سازی فراخوانده بود، برگزیدگان این مهرواره را در هفته کتاب و کتاب‌خوانی معرفی کرد.

 بر اساس این فراخوان اعضای کودک و نوجوانان ۸ تا ۱۵ سال می‌توانستند با انتخاب جمله یا عکس، به نوشتن شعر و داستان بپردازند و پس از ساختن کتاب، صفحات آن را به شماره فضای مجازی مرکز آفرینش‌های ادبی ارسال کنند.

از مجموع ۲۸ اثر رسیده، ۵ اثر به عنوان برگزیده و ۱ اثر تقدیر شده توسط داوران مهرواره انتخاب شدند.

 بر این اساس علیرضا اسدی از  مرکزشماره ۶ شیراز، نیایش سرانجام از مرکز لارستان، فاطمه شمس عضو مکاتبه ای شیراز، غزل کارآمد از مرکز شماره ۱ شیراز و سارا قناعتیان از مرکز شماره ۲جهرم به عنوان برگزیده معرفی شدند و نادیا نشاط عضو مکاتبه‌ای از مرکز بیرم تقدیر شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین