جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بازدید میدانی امام جمعه لارستان از پروژه نیمه‌تمام مجموعه ورزشی کارگران لار

پروژه بزرگ مجموعه ورزشی کارگران لارستان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بیش از ۱۴ سال است که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم ناتمام رها شده است. به گزارش میلاد…

پروژه بزرگ مجموعه ورزشی کارگران لارستان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بیش از ۱۴ سال است که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم ناتمام رها شده است.

به گزارش میلاد لارستان، پروژه بزرگ مجموعه ورزشی کارگران لارستان یکی از ده‌ها پروژه نیمه تمام این شهرستان است که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات و کمبود بودجه ناتمام رها شده است

احداث مجتمع ورزشی کارگران شهر لار از مصوبات دور نخست سفرهای استانی هیأت دولت نهم است که در سال ۸۶ در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع کلنگ‌زنی و از سال ۸۷ کار ساخت آن آغاز شد.

عملیات احداث این پروژه در سال ۹۱ با پیشرفت نزدیک به ۴۰ درصد به جهت عدم تصویب و تخصیص اعتبار مورد نیاز همچنان در باتلاق کمبود اعتبار دست و پا می‌زند و نیمه تمام رها شده است.

این مجتمع که می‌تواند محلی برای تفریح کارگران و خانواده‌های آنان باشد، متأسفانه سالهاست که به ورطه فراموشی سپرده شده و هر چه از زمان اتمام آن بگذرد، از عمر مفید پروژه کاسته می‌شود. از آن شوربختانه‌تر آنکه بنا بر شواهد میدانی، این مکان خلوت و دنج و نیمه‌کاره، به محلی برای  رفت‌وآمد معتادان تبدیل شده است.

امام جمعه لارستان در ادامه برنامه‌های خود در بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام به اتفاق رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان و همچنین منصور محتاجی فرماندار وفت لارستان از پروژه نیمه‌کاره مجموعه ورزشی کارگران واقع در «تنگ‌اسد» شهر لار بازدید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم هدف از انجام این بازدیدها را توجه دادن اذهان عمومی به پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین فراهم ساختن زمینه برای اقدام عاجل مسئولان اعلام کرد و اظهار داشت: یکی از نیازهای اولویت‌دار و ضروری شهر لار گسترش و توسعه مراکز ورزشی و تفریحی است چراکه بخشی از آسیب‌های اجتماعی ناشی از نبود اینگونه امکانات است.

وی با گلایه از تأخیر طولانی مدت مراحل احداث مجموعه ورزشی کارگران لارستان، تصریح کرد: کار احداث این پروژه از سال ۸۶ آغاز شده و با پیشرفت ۳۵ درصدی، بدون اختصاص اعتبار رها شده است.

امام جمعه لارستان با ابراز تأسف نسبت به سرقت وسایل بکار رفته در این طرح و همچنین استهلاک و تخریب آن، یادآور شد: سرمایه موجود، بیت‌المال محسوب می‌شود و با توجه به آنکه فرسوده یا در حال سرقت است و از طرفی یکی از نیازهای ضروری شهر لار به شمار می‌رود، از مسئولان استان و شهرستان انتظار می‌رود تا توجه ویژه به این پروژه جهت تکمیل آن داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه از اداره‌کل راه‌وشهرسازی لارستان توقع می‌رود که زمین‌های این پروژه نباید به بهانه تأخیر در ساخت، به طرح‌های دیگر اختصاص یابد چراکه این پروژه یکی از ضروریات مهم و اولویت‌دار لارستان است و باید به اتمام برسد و زمین آن نیز نباید به فرد یا نهاد دیگری واگذار شود، اضافه کرد: لازم است پیگیری‌هایی که در این خصوص انجام می‌شود، گزارش آن به مردم ارائه شود.

در ادامه تصاویری از بازدید میدانی امام جمعه لارستان از پروژه مجموعه نیمه‌تمام ورزشی کارگران را از لنز دوربین محمد پاسیار می‌بینیم:

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین