پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

«دانشنامه آثار تاریخی لارستان کهن» رونمایی شد

«دانشنامه آثار تاریخی لارستان کهن» اثر «صمد کامجو» رونمایی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی لارستان، چهارشنبه ٢۴ آذرماه  با حضور…

«دانشنامه آثار تاریخی لارستان کهن» اثر «صمد کامجو» رونمایی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی لارستان، چهارشنبه ٢۴ آذرماه  با حضور رئیس و اعضای شورای فرهنگ عمومی لارستان و در محل دفتر امام جمعه شهر لار از کتاب «دانشنامه آثار تاریخی لارستان کهن» به نویسندگی «یعقوب (صمد) کامجو» رونمایی شد.

در آیین رونمایی از این کتاب با اهدای لوح سپاس از خدمات و تلاش این نویسنده و محقق به خاطر تولید و نشر این اثر گرانبها در معرفی آثار باستانی و تاریخی لارستان کهن از سوی امام جمعه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تجلیل شد.

کتاب «دانشنامه آثار تاریخی لارستان کهن» پنجمین اثر یعقوب (صمد) کامجو است که در تیراژ نخست یک هزار نسخه از سوی انتشارات پیروز به چاپ رسیده است.

وی متولد ١٣۴١ لارستان، کارشناس بازنشسته در رشته تربیت بدنی آموزش و پرورش و از علاقمندان هویت و فرهنگ لارستان است.

کامجو در این کتاب به جمع آوری میراث تاریخی و معنوی لارستان کهن پرداخته که به دلیل ثبت آثار تاریخی، مذهبی، فرهنگی و طبیعی منبع مهمی برای علاقمندان به فرهنگ و تاریخ سرزمینی این کهن دیار خواهد بود.

گفتنی است کتاب‌های « آئین عزاداری سنتی لارستان»، «تاریخ فوتبال لارستان»، «جدیدترین قوانین داوری فوتبال و فوتسال» و «قوانین فوتسال» از دیگر آثار این نویسنده و محقق لارستانی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین