جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

یک مرکز غیرمجاز لیزر در لار پلمپ شد

یک مرکز غیرمجاز لیزر در لار پلمپ شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در ادامه فعالیت های جدی…

یک مرکز غیرمجاز لیزر در لار پلمپ شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در ادامه فعالیت های جدی اداره نظارت بر درمان دانشکده، یک مرکز غیرمجاز لیزر در لار پلمپ شد.

این مرکز که در محیطی غیر بهداشتی و در واحد مسکونی در لار فعالیت داشت با همکاری کارشناسان اداره نظارت بر درمان، واحد حقوقی و اداره بازرسی دانشکده، دادستانی، نیروی انتظامی و اماکن لار پلمپ و دستگاه لیزر نیز توقیف شد و جهت پیگیری به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

دکتر عبدالله مبشری مدیر اداره نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان در این باره اظهار داشت: متأسفانه شاهد هستیم افرادی با کمترین سطح دانش و بدون مدرک، در این حوزه‌ ورود کرده و گاهی آسیب‌های جبران‌ ناپذیری به سلامت مردم وارد می کنند.

وی افزود: واحد  نظارت بر درمان دانشکده با جدیت بر ارائه خدمات درمانی در محدوده تحت پوشش نظارت خواهد داشت و هیچگونه تعارفی در برخورد با کسانی که منافع اقتصادی خود را بر سلامت مردم ترجیح می دهند نخواهد داشت.

مدیر اداره نظارت بر درمان دانشکده خاطرنشان کرد: کسانی که واحدهای مسکونی را در اختیار این گروه از افراد قرار می دهند باید توجه داشته باشند که علاوه بر توقیف دستگاه لیزر، این واحدها نیز جزو املاک توقیفی قرار می گیرند و پلمپ می شوند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه عده ای زیبایی را بر سلامت خود ترجیح می‌دهند که لازم میدانم از عموم مردم درخواست کنم برای انجام امور زیبایی خود حتما سلامت خود را نیز مورد توجه قرار دهند و به مراکز تخصصی و مجهز مراجعه کنند.

دکتر مبشری در پایان گفت: از دادستان محترم و از همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی و اماکن که همیشه در این راه همراه و حامی ما بوده اند تشکر و قدردانی می کنم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین