چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار مسئولان با خانواده مهدی نظریان جوان متوفی در حادثه سیل اخیر شهر لار

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، نماینده مردم و فرماندار ویژه لارستان با خانواده مهدی نظریان جوان متوفی در حادثه سیل اخیر شهر لار دیدار کردند. به گزارش میلاد…

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، نماینده مردم و فرماندار ویژه لارستان با خانواده مهدی نظریان جوان متوفی در حادثه سیل اخیر شهر لار دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، دکتر اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به همراه دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز، دکتر داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، شریفی شهردار و قنبری رییس شورای اسلامی شهر لار با خانواده مهدی نظریان، جوان متوفی سیل اخیر شهر لار دیدار کردند.

در این دیدار مسوولین ضمن قرائت فاتحه و عرض تسلیت به مادر مهدی نظریان، برای آن مرحوم علو درجات و برای مادر مرحوم و تمامی بازماندگان آرزوی صبر و شکیبایی کردند.

مهدی نظریان در روز ۱۲ دی ۱۴۰۰ بر اثر ریزش کوه کنار منزل خود جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در حادثه دلخراش سیل اخیر شهر لار، کوهی در محل (دم دروازه) شهر لار که تعداد زیادی خانوار بر روی کوه و پایین آن زندگی می کنند، ریزش می کند و در این حادثه خانواده ای زیر آوار می روند که پس از ساعت ها تلاش نیروهای آتش نشانی لار، مادر خانواده از زیر آوار و ریزش تخته سنگ نجات یافت، اما متاسفانه پسر خانواده فوت شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین