پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل از قهرمانان لارستانی شرکت کننده در مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته یک منطقه 11 کشور

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ از قهرمانان لارستانی شرکت کننده در مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته یک منطقه ۱۱ کشور تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ از قهرمانان لارستانی شرکت کننده در مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته یک منطقه ۱۱ کشور تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه حجت الاسلام و المسلمین رضایی مدیر حوزه علمیه لارستان و محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با رییس، اعضا، مربیان و بازیکنان تنیس روی میز شهرستان دیدار و گفتگو نمودند و از قهرمانان لارستانی شرکت کننده در مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته یک منطقه ۱۱ کشور تجلیل شد

در این دیدار صمیمانه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر ازهیات تنیس روی میز لارستان افزود: خوشحالم در جمع ورزشکاران و قهرمانان ورزش تنیس روی میز هستم و همچنین بسیار نیکوست که قدردان سرمایه های ارزشی و ورزشی شهرستان باشیم.

دهقان تصریح کرد: سلامتی و شادابی افراد وابسته به حرکت و جنب و جوش است و ورزش انسان را از حالت بی تفاوتی و افسردگی بیرون می آورد و باعث نشاط و امیدواری وی می گردد.

وی ادامه داد: ورزش عاملی است که می تواند جلوی بسیاری از بیماری های روحی و جسمی را بگیرد با تحرک و فعالیت بدنی جسمی سالم و روحی شاد خواهیم داشت و مشکلات روزمره نیز کمتر می تواند بر جسم و روان ما مستولی گردد.

معاون استاندار فارس اظهار امیدواری کرد: امید است که ورزش در جامعه ما به صورت یک عادت دائمی مثل غذا خوردن در آید که با آن جلوی بسیاری از امراض گرفته شود و از آنجا که عقل سالم در بدن سالم است، جامعه ای سالم را نیز داشته باشیم و جلوی بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی را بگیریم.

وی در خصوص احداث خانه تنیس روی میز شهرستان هم قول مساعد داد که به جد پیگر این مهم باشد.

در ادامه همچنین طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و قربان رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

در پایان نیز از قهرمانان لارستانی شرکت کننده در مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته یک منطقه ۱۱ کشور توسط فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل شد.

این دوره از مسابقات هفته گذشته با حضور ۱۰ تیم از منطقه ۱۱ کشور در شیراز برگزار شد که در نهایت تیم هیات تنیس روی میز شهرستان لارستان به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

اعضا هیات و بازیکنان تنیس روی میز لارستان بیش از ۳۵۰ نفر هستند که خانم یلدا قنادپور نفر اول رنکینگ نوجوانان بانوان در سال ۱۴۰۰ ، علیرضا معزی عضو تیم ملی نونهالان کشور، آرتین فرح بخش دعوت شده به تیم ملی خردسالان، عرفان شیردل و مهدی عسکریزاده دعوت شده به انتخابیه تیم ملی نوجوانان و احسان شریعتی نائب قهرمان منطقه ۱۱ کشور از افتخارات بازیکنان هیات تنیس روی میز لارستان است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین