شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

شهرداری بیرم به درجه 4 ارتقاء یافت

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ درجات جدید ۱۶ شهرداری در استان های کشور توسط وزیر کشور خبر داد….

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ درجات جدید ۱۶ شهرداری در استان های کشور توسط وزیر کشور خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، رضا مهدی زاده افزود: درجات جدید این شهرداری ها پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تعیین و از سوی وزیر کشور به استانداران ابلاغ شد.

وی خاطر نشان کرد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال کنند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با راه‌اندازی سامانه درجه بندی شهرداری‌ها از این پس شهرداری ها صرفا از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات موردنیاز در این سامانه، از آخرین وضعیت درجه شهرداری خود آگاه می شوند و به مکاتباتی در زمینه درجه بندی شهرداری ها پاسخ داده می شود که ثبت اطلاعات و بارگذاری قبلا از طریق سامانه درجه بندی شهرداری‌ها انجام شده و شهرداری کد رهگیری دریافت کرده باشد.

وی گفت: ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام می شود.

این مسئول با ذکر نام شهرهای شهرداری های مختلف، از ارتقاء درجه شهرداری بیرم به درجه ۴ خبر داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین