شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شهردار اسبق لار، مدیرکل راه‌وشهرسازی فارس شد

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی ، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان فارس منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان، با حکم رستم قاسمی ویزر راه وشهرسازی ،…

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی ، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان فارس منصوب شد.

به گزارش میلاد لارستان، با حکم رستم قاسمی ویزر راه وشهرسازی ، محمود رضا طالبان بعنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس منصوب شد.

محمودرضا طالبان تحصیلات دانشگاهی خود در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را به ترتیب در رشته مهندسی راه و ساختمان و رشته شهرسازی به پایان رسانده و هم‌اینک نیز در مقطع دکتری در رشته شهرسازی در مرحله دفاع از رساله است.
از جمله سوابق اجرایی مدیر کل جدید راه و شهرسازی فارس می‌توان به معاون فنی و کارشناس دفتر فنی استانداری فارس، شهردار لارستان، مدیر طرح توسعه دانشگاه صنعتی شیراز، شهردار منطقه تاریخی و فرهنگی شیراز، مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان فارس، نایب رئیس شورای چهارم شهر شیراز و مدیر عامل شرکت ارگ مسکن جنوب (هلدینگ ساختمانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) اشاره کرد.

طالبان در دوران خدمت خود در مجامع فنی و مهندسی از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس عضویت داشته و همچنین بازرس انجمن صنفی انبوه سازان استان فارس نیز بوده است.

بر اساس این گزارش مراسم تودیع جعفر زاهدی و معارفه محمود رضا طالبان بعنوان مدیران کل سابق و جدید راه و شهرسازی استان فارس  روز دوشنبه ۱۱ بهمن در شیراز برگزار شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۵:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین