شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

لارستان، در زمره شهرهای موفق تربیت حافظان کل قرآن

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) کشور گفت: پس از شیراز شهرستان‌های لارستان و کازرون به ترتیب با ۱۲ و ۱۱ حافظ کل قرآن کریم به عنوان دیگر شهرستان‌های موفق…

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) کشور گفت: پس از شیراز شهرستان‌های لارستان و کازرون به ترتیب با ۱۲ و ۱۱ حافظ کل قرآن کریم به عنوان دیگر شهرستان‌های موفق دارای شعبه روزانه مؤسسه در تربیت حافظ کل قرآن کریم در دو سال گذشته لقب گرفتند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام علی‌رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های این مؤسسه تربیت حافظان قرآن در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن است، گفت: در این راستا شعب و مراکز مختلفی را در سطح کشور راه‌اندازی کردیم.

وی از فعالیت شعب مختلف این مؤسسه در ۵۶ شهرستان کشور خبر داد و افزود: اصلی‌ترین فعالیت این مراکز تربیت حافظان قرآن کریم است که به صورت سالانه فعالیت آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

شاهسونی بیان کرد: طبق ارزیابی‌های انجام شده در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ شیراز به عنوان موفق‌ترین شهرستان دارای شعب روزانه این مؤسسه با تربیت ۱۸ حافظ کل قرآن در این راستا شناخته شد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور ادامه داد: پس از شیراز شهرستان‌های لارستان و کازرون به ترتیب با ۱۲ و ۱۱ حافظ کل قرآن کریم به عنوان دیگر شهرستان‌های موفق دارای شعبه روزانه مؤسسه در تربیت حافظ کل قرآن کریم در دو سال گذشته لقب گرفتند.

وی در عین حال این نکته را یادآور شد: این آمار تنها با بررسی شعب روزانه بیت‌الاحزان حاصل شده است اما اگر بخواهیم شهرستان‌های کشور را از لحاظ تعداد حافظ کل قرآن کریم آن شهرستان فارغ از شعب روزانه و به طور کلی رتبه بندی کنیم، ۲۰ حافظ کل قرآن کریم در دو سال اخیر اهل شیراز، ۱۵ حافظ اهل کازرون، و ۱۲ حافظ نیز اهل شهرستان‌های تهران و لارستان بوده‌اند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین