شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بهره برداری از آزمایشگاه علوم شناختی و مهندسی اعصاب مجتمع آموزش عالی لارستان

آزمایشگاه علوم شناختی و مهندسی اعصاب مجتمع آموزش عالی لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، به مناسبت دهه پر فروغ…

آزمایشگاه علوم شناختی و مهندسی اعصاب مجتمع آموزش عالی لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، به مناسبت دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی و با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت لارستان، رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان و جمعی از مسئولین، آزمایشگاه علوم شناختی و مهندسی اعصاب مجتمع آموزش عالی لارستان افتتاح شد.

این آزمایشگاه که به همت خیر گرانقدر حاج عبدالرسول وطن پرست تجهیز شده، یکی از  بروز ترین آزمایشگاه های حوزه علوم شناختی است که جهت انجام فعالیت های پژوهشی در خصوص رفتار مغز در بیماری های روانشناختی و اعصاب و  مغز کاربرد دارد.

در این آزمایشگاه از دستگاه های بروز دنیا مانند دستگاه الکتروانسفالوگراف و QEEG، نروفیدبک/بیوفیدبک،  TDCS و عینک واقعیت مجازی استفاده شده است.

حوزه علوم شناختی یکی از زمینه های پژوهشی جدید و بسیار پر کاربرد با مشارکت رشته های مهندسی کامپیوتر، برق و روانشناسی است که آزمایشگاه مربوطه همگام با دانشگاه های مطرح دنیا و ایران در لارستان راه اندازی شده است.

همچنین در حاشیه این برنامه، از دو کتاب منتشر شده توسط دو تن از اساتید مجتمع با عنوان راهنمای عملی آموزش همدلی خانم دکتر غلامی و برنامه آموزش شفقت خودبهشیارانه ترجمه خانم موهبت آوازه رونمایی شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۳:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین