جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

گام اول؛ بخشی از 3 میلیارد تخصیصی برج فناوری لارستان به تجهیز سالن همایشها اختصاص یافت

با پیگیری های صورت گرفته مبلغ ۳ میلیارد تومان مصوب سفر رئیس جمهور به استان فارس، جهت تجهیز مجموعه ی برج علم و فناوری لارستان تخصیص و پرداخت گردید. به…

با پیگیری های صورت گرفته مبلغ ۳ میلیارد تومان مصوب سفر رئیس جمهور به استان فارس، جهت تجهیز مجموعه ی برج علم و فناوری لارستان تخصیص و پرداخت گردید.

به گزارش میلاد لارستان فرزاد قناعت پور مدیر مرکز رشد واحدهای فناور لارستان با اشاره به سفر رییس جمهور در ۲۲ مهرماه سال جاری به استان فارس اظهار داشت: با توجه به تعدد پروژه های موجود در استان و نظر به توجه ویژه دولت به توسعه ی زیرساخت های اقتصاد دانش بنیان و اهمیت ملی پروژه مذکور و همچنین عنایت مسئولین کشوری، موضوع در هیئت دولت مطرح و از جمله طرح های سفر استانی مصوب گردید.

این مدیر بومی و جوان در عین حال اظهار داشت:  بودجه ی مذکور با برنامه ریزی صورت گرفته جهت تجهیز برج علم و فناوری مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در گام اول تجهیز سالن همایش های این مجموعه آغاز شده است.

قناعت پور در پایان از تلاش های موثر ذوالقدر ریاست پارک علم و فناوری فارس، افکاری ریاست سازمان برنامه و بودجه استان، دهقان فرماندار ویژه لارستان و حسین زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تسریع و جذب بودجه مذکور تقدیر نموده و گام بلند خیر پروژه و بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان که با اقدام و همراهی ارزشمند خود در احداث این پروژه و اختصاص و جذب بودجه های مربوط اثرگذار بوده اند را ارج نهاد

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “گام اول؛ بخشی از 3 میلیارد تخصیصی برج فناوری لارستان به تجهیز سالن همایشها اختصاص یافت”

  1. از بنارویه. نوروزی گفت:

    پس چی گیر بخشهای لار می آید معمولا ازین قبیل بودجه ها چیزی عاید بخشها نمیشود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین