پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تقاضای فرماندار لارستان از معاون وزیر بهداشت برای اختصاص آنژیوگرافی به بیمارستان امام رضا(ع)

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با دکتر کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران خواستار اختصاص آنژیوگرافی به بیمارستان حضرت امام رضا علیه…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با دکتر کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران خواستار اختصاص آنژیوگرافی به بیمارستان حضرت امام رضا علیه السلام لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، پیرو هماهنگی دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در تهران با دکتر کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست داریوش دهقان با توجه به گستردگی و جمعیت بالای منطقه لارستان بزرگ، خواستار توجه ویژه به بخش های مختلف درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان بویژه اختصاص آنژیوگرافی به بیمارستان حضرت امام رضا علیه السلام لارستان شد.

در ادامه دکتر اکبری معاون درمان وزارت بهداشت هم قول مساعد داد موارد مطرح شده توسط فرماندار ویژه لارستان را به جد پیگیری کند.

دکتر اکبری این را هم گفت که بزودی جهت دیدار و قدردانی از خیرین محترم و بازدید از مجموعه درمان دانشکده علوم پزشکی به لارستان سفر می کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین