جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

فوت ۴ نفر در تصادف تیبا و تانکر سوخت در محور کهورستان به لار

  رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از وقوع یک تصادف در محور کهورستان به لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از وقوع یک تصادف در محور کهورستان به لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، دکتر حسین قاسمی بعد از ظهر امروز درباره این حادثه گفت: ساعت ۱۲:۲۴ ظهر امروز، پیرو اعلام گزارش وقوع یک فقره تصادف، در محور کهورستان به لارستان نرسیده به روستای چاه ماخور، بلافاصله آمبولانس پایگاه جاده‌ای کهورستان به محل فوریت اعزام شد.

در این حادثه یک خودرو تیبا و تانکر سوخت از روبرو با هم برخورد کرده و متاسفانه هر ۴ سرنشین خوردو تیبا، آقای ۳۳ ساله، خانم ۲۷ ساله و دو کودک ۷ و ۲ ساله، که ظاهرا اعضاء یک خانواده بوده اند در زمان وقوع حادثه فوت می کنند.

محور کهورستان به لار از جمله پر خطرترین محورهای مواصلاتی جنوب کشور است که ماهانه چندین تصادف شدید در آن رخ می‌دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۳:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فوت ۴ نفر در تصادف تیبا و تانکر سوخت در محور کهورستان به لار”

  1. ناشناس گفت:

    اقایان نماینده مجلس، ا مام جمعه ، فرماندار لارستان به پا خیزید . ننشینید .حرکت کنید و به داد مردم مظلوم برسید.تا چه زمانی مردم کشته شوند و شما اینگونه بی خیال؟؟!! یک لحظه خودتان بگذارید بجای خانواده مصیبت دیده .مسولین مملکتی فقط به فکر جاده تهران- شمال و ازاد راه شیراز – اصفهان هستند و بس.مطمن باشید در پیشگاه مسولید و بایستی جوابگو باشید.جاده لار- جهرم و لار – بندرعباس جاده مرگ است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین