جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

نویسنده شدن یک زندانی از زندان لارستان

وقتی پای اراده‌ای قوی در میان باشد حتی دیوار ها‌ی بلند زندان هم نمی‌تواند مانع پیشرفت انسان شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، یک…

وقتی پای اراده‌ای قوی در میان باشد حتی دیوار ها‌ی بلند زندان هم نمی‌تواند مانع پیشرفت انسان شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، یک زندانی مواد مخدر که باید ۳۸ سال حبس را تحمل کند به جای وقت تلف کردن پشت نرده‌های زندان موفق شده هفت جلد کتاب را هم گردآوری و تألیف کند.

سید جلال روشن که دارای مدرک دیپلم است، گفت: مدت یازده سال است که در زندان هست و سعی کرده در این مدت به کتاب و کتاب خوانی و نوشتن روی بیاورد تا فضای زندان برایش سخت نشود.

او با بیان این که از سال ۹۰ به مدت سه سال در زندان لارستان بود و از سال ۹۳ به بعد به زندان پیر بنو شیراز انتقال داده شد، گفت: کتاب خواندن و نوشتن را در زندان لارستان آغاز کردم و پس از انتقال به شیراز هم این کار ادامه دادم و اکنون پس از یازده سال توانسته ام هفت جلد کتاب را هم گردآوری و هم تالیف کنم.

منصوری ومسوول فرهنگی اداره کل زندان‌های فارس هم گفت: وقتی علاقه آقای روشن را به کتاب و نوشتن دیدیم هم در جمع آوری منابع و اجازه ورود منابع به داخل زندان برای وی کمک کردیم و هم کتابخانه زندان را با ۳۰ هزار جلد کتاب در اختیارش قرار دادیم.

منصوری افزود: اکنون حرکت خوب آقای روشن روی دیگر زندانی‌ها تاثیر گذاشته و برخی از آن‌ها به کتاب و کتابخوانی علاقه‌مند شده اند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۵:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین