سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

محبی‌پور: ساماندهی اتباع بیگانه در فارس از خردادماه آغاز می‌شود

با توجه به آغاز اجرای طرح شناسایی اتباع بیگانه از اواخر فروردین ماه امسال کار ساماندهی اتباع نیز از خردادماه آغاز می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با توجه به آغاز اجرای طرح شناسایی اتباع بیگانه از اواخر فروردین ماه امسال کار ساماندهی اتباع نیز از خردادماه آغاز می‌شود.

اسماعیل محبی پور در جلسه ساماندهی اتباع استان فارس در شیراز گفت: این ساماندهی شامل تعیین تکلیف اتباع غیرمجاز و دسته بندی شهرستان‌ها برای مجاز و غیرمجاز بودن در پذیرش و حضور اتباع بیگانه است. هم اینک در استان ۹ شهرستان غیرمجاز داریم که پیشنهاد ما این است که تعداد شهرستان‌های غیرمجاز بیشتر شود. اتباع بیگانه میهمان هستند، اما بنا نیست که صاحب خانه شوند و تمام عرصه‌ها را اشغال کنند و در این زمینه شهرستان‌ها باید مدیریت کنند.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، استفاده کارفرمایان از اتباع بیگانه غیرمجاز یا اجاره ملک به این اتباع نیز تخلف است و با متخلفان برخورد می‌شود.

محبی پور، از شهروندان استان فارس درخواست کرد که هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص قاچاق، اقامت و اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز را اطلاع دهند. جمهوری اسلامی بر اساس قوانین و مقررات و کنوانسیون‌های بین المللی، به اتباع خارجی دارای مجوز اقامت خدمات عمومی ارائه می‌دهد، اما اتباع خارجی نیز که به شکل غیرمجاز به کشور وارد می‌شوند باید کشور را ترک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۳:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین