پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اعزام ۴ مربی و کشتی‌گیر لارستانی به مسابقات نونهالان کشور

    نائب رئیس هیئت کشتی لارستان از اعزام دو مربی و دو کشتی گیر لارستانی به پیکارهای کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد. به…

 

 

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان از اعزام دو مربی و دو کشتی گیر لارستانی به پیکارهای کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، حکمت الله ملتفت با اعلام این خبر اظهار داشت: غلامرضا غلامحسین نژاد و داود عسکرپور از لارستان به عنوان مربی، هدایت تیم کشتی آزاد نونهالان استان فارس را در رقابت های قهرمانی نونهالان کشور و انتخابی تیم ملی به عهده دارند.

وی تصریح کرد: همچنین سبحان رنجبری و ابراهیم ملتفت، دو کشتی گیر لارستانی هستند که در ترکیب تیم استان فارس به مصاف رقبای خود در این دوره از مسابقات می روند.

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان افزود: پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور و انتخابی تیم ملی روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه در شهرستان سنندج استان کردستان برگزار می شود.

ملتفت ادامه داد: نفرات برتر این رقابت ها با نظر کادر فنی تیم ملی، عازم پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی زیر ۱۵ سال آسیا می شوند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۴:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین