شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

۴۶۸ میلیون درآمدزایی هیات فوتبال لارستان در جام رمضان/درآمدها صرف بهسازی استادیوم تختی می‌شود+تصاویر

مسئول مالی هیئت فوتبال لارستان با بیان اینکه طی ۲۳ شب مسابقات فوتسال جام رمضان شهر لار درآمدی بالغ بر ۳۹۶ میلیون تومان از بلیط فروشی و ۷۲ میلیون تومان…

مسئول مالی هیئت فوتبال لارستان با بیان اینکه طی ۲۳ شب مسابقات فوتسال جام رمضان شهر لار درآمدی بالغ بر ۳۹۶ میلیون تومان از بلیط فروشی و ۷۲ میلیون تومان از ورودی تیم‌ها درآمدزایی شد، گفت: این درآمد جهت پروژه اصلی این هیئت یعنی زیباسازی و تجهیز استادیوم تختی شهرقدیم هزینه خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان، مسابقات جام رمضان لارستان امسال به شکلی متفاوت و البته با کیفیت برگزار شد و تحسین اهالی ورزش و شهروندان را در پی داشت.

در این مسابقات به دلیل گستردگی و حجم استقبال تماشاچیان و تیم‌های شرکت‌کننده، هزینه‌های زیادی صرف موارد مختلف شد. طبق وعده رییس هیات فوتبال لارستان در آن زمان، یک نشست خبری ترتیب داده شد و به منظور شفاف‌سازی به موارد ریز و درشت درآمدها و هزینه‌ها اشاره شد.

در این نشست خبری که در محل جایگاه ویژه استادیوم در حال بازسازی تختی شد لار برگزار شد، حسین طارمی زاده  رئیس هیئت فوتبال لارستان، گفت:

با برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان امسال نه تنها لارستان بلکه یک افتخار بزرگ نصیب استان فارس شد زیرا این اتفاق در واقع یک کار ارزشی بود که خوشبختانه استقبال بی نظیر تماشاگران را در پی داشت.

در حال حاضر بگونه ای شده که از صدا و سیما کشور از ما تقاضا می شود تا مستندی از ورزش فوتبال لارستان تهیه یا حتی تیم هایی مانند تیم هنرمندان در منطقه حضور یابد. البته یکی از توقعاتی که از رسانه ها و مردم لارستان می رود این است که از خادمان خود در هیئت فوتبال حمایت نمایند.

ما نواقص مسابقات فوتسال امسال را قبول داریم که دلیل آن این بود که این اتفاق در این حجم برای سال اول بود که صورت می پذیرفت اما خوب است بیشتر به نکات مثبت پرداخته شود چون بنا بر ارزیابی های صورت پذیرفته بالای ۹۵ درصد از برگزاری مسابقات ابراز رضایت وجود داشت.

نفرات با تجربه ای در بدنه هیئت فوتبال لارستان حضور دارند که از جمله آنها می توان اردشیر حاجیان جانشین هیئت فوتبال و مسئول زیرساخت ها، یعقوب جمال پور مسئول کمیته فنی، احسان حق شناس مسئول کمیته قراردادها و آموزش، حسین طاهرحقیقی مسئول کمیته مالی و عسکری مسئول کمیته داوران اشاره کرد.

این افراد بدون منت و هیچ مزدی در کنار مردم و بخاطر مردم و علاقه به فوتبال در هیئت مشغول خدمت گذاری هستند.

ما برای اینکه هزینه اضافی به ورزش لارستان تحمیل نشود بسیاری از هزینه برنامه ها توسط خود اعضا هیئت فوتبال تامین می گردد.

باید به این نکته اشاره کرد که بودجه تربیت بدنی لارستان بسیار کم است به همین دلیل در مجموع سالانه بودجه خاصی به ورزش فوتبال تعلق نمی گیرد با این حال با کمک خیرین و پیگیری هایی که صورت داده ایم توانسته ایم بودجه یک میلیارد تومانی برای استادیوم تختی در قالب اسناد خزانه جذب کنیم که تقریبا ۶۵۰ میلیون تومان در نهایت به این مکان اختصاص پیدا خواهد کرد.

معتقد هستیم که جوانان لارستان دارای استعداد هستند و این استعدادها باید جایی نمایان شود.

اگر این ورزشگاه که برای بسیاری از مسئولین و مردم لارستان و حتی استان خاطره است تجهیز و ارتقا یابد قطعا میتوان مسابقات مختلفی را در آن برگزار کرد و از همین بازی ها استعدادهای خوبی را به کشور معرفی نمود. خوشبختانه با اینکه دولت به سختی بودجه اختصاص می دهد یا خیرین کمتر به سمت ورزش قدم بر میدارند اما توانستیم هم بودجه دولتی و هم کمک های خیرین را جذب کنیم.

درآمد اصلی فوتبال لارستان از بلیط فروشی مسابقات جام رمضان است و در طی سال فقط درآمد اندکی از قرارداد بازیکنان نصیب هیئت می شود.

با این وجود همین درآمدی هم که نصیب هیئت می شود صرف ورزش فوتبال و مخصوصا تجهیز چمن طبیعی استادیوم تختی شهرقدیم لار خواهد شد که به جز مرکز استان که چمن ورزشگاه پارس تا حد زیادی تخریب شده است این استادیوم بهترین چمن را دارا خواهد بود و امیدواریم تا سه ماه آینده پروژه تکمیل چمن طبیعی استادیوم تختی و تجهیز امکانات و بهره برداری از جایگاه وی آی پی آن به اتمام برسد و طی یک مراسم رسمی با حضور مهمانان کشوری و صدا و سیما بهره برداری شود. در مورد برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان امسال دستاوردهای مختلفی برای ورزش لارستان علی الخصوص فوتسال داشت.

اولین دستاورد با توجه به پتانسیل و امکانات، پیشنهاد حضور در سطح لیگ دسته دو و دسته یک فوتسال کشور است.

حتی نظر استان هم این است که با برگزاری این دوره از مسابقات آبروی استان در سطح ملی ارتقا پیدا کرد.

دستاورد دیگر حضور بانوان بعنوان تماشاگر و حتی داور کنار زمین بود که از ظرفیت آنها بهره برداری شد.

قبول داریم که ضعف هایی هم داشتیم که دلیل آن عدم پیش بینی این حجم از استقبال تماشاگران بود.

حضور بازیکنان تیم ملی و تیم هایی اژ شهرستان های همجوار باعث شد این استقبال افزایش یابد.

معتقدیم در زمان برگزاری مسابقات ناهنجاری و تصادف در سطح شهر نیز کاهش پیدا کرد و شور و شوق مضاعفی در لارستان دیده شد.

ما از اهالی رسانه توقع داریم که ما را یاری کنند و زحمات هیئت فوتبال را منعکس کنند.

اگر می خواهیم آینده شهرمان روشن باشد و وحدت در لارستان بزرگ حکمفرما شود باید از طریق ورزش این وحدت را ایجاد کرد.

از خیرین توقع داریم تا هزینه خیر خود را به سمت ورزش بیاورند زیرا واقعا نیازمند فضاهای ورزشی بیشتری هستیم.

ساخت بیمارستان و درمانگاه کار پسندیده ای است اما اگر جوانی به سمت ورزش برود و سلامت باشد دیگر نیازی به این مکان های درمانی نخواهیم داشت.

جهت اطمینان بیشتر خیرین جهت هزینه کرد در پروژه های ورزشی، هزینه بین خیر و پیمانکار رد و بدل می شود و هیچ پولی به هیئت فوتبال مستقیما وارد نمی شود بلکه خیر بر اساس پیشرفت های صورت گرفته به پیمانکار پول واریز می کند.

به جد پیگیر هستیم تا یک تیم فوتسال یا فوتبال در سطح کشور آماده سازی کنیم اما همین اتفاق نیازمند حمایت مسئولین و جذب هزینه از اسپانسر است زیرا نگهداری یک تیم هزینه بالایی را می طلبد.

در منطقه علاوه بر فوتبال و فوتسال در ورزش های مختلفی دارای افراد مستعد هستیم اما باید زیرساخت ها برای ارتقا آماده سازی گردد.

باید بین رسانه، مردم و جوانان یک اتحاد و تعامل ایجاد شود تا در کنار تلاش مسئولین ورزش لارستان توسعه یابد.

فوتبال و فوتسال در هر خطه‌ای مهم ترین ورزش است و از طریق این ورزش می توان برخی ورزش های دیگر را نیز توسعه داد.

 

در ادامه این نشست، اردشیر حاجیان جانشین هیئت فوتبال لارستان و مسئول کمیته زیرساخت ها نیز در سخنانی گفت:

وظیفه ذاتی هیئت فوتبال اجرا و برگزاری مسابقات در یک شهرستان است . در واقع باید تمام امکانات توسط مسئولین‌در اختیار هیئت قرار گیرد و هیئت فوتبال مدیریت اجرایی مسابقات را بر عهده بگیرد.

این روال در اساسنامه هیئت فوتبال قید شده است. اما خوشبختانه با ورود حسین طارمی زاده مسئول کنونی هیئت کارهای مثبتی برای ارتقا ورزش فوتبال صورت پذیرفت و تحول ایجاد شد. بدلیل پتانسیل و توان آقای طارمی‌زاده و همچنین اعتمادی که خیرین به ایشان داشتند در مجموع کارهای مثبتی از سطح ورزش فوتبال منطقه صورت پذیرفت. در حال حاضر بیش از سه میلیارد تومان در مجموعه استادیوم تختی شهرقدیم هزینه کرد از بودجه خیرین صورت پذیرفته و در کنار آن با تلاش های بسیاری که در سطح استان صورت گرفته بودجه یک میلیاردی جذب شد.

ما با یکدیگر عهد بسته ایم تا توان خود را برای آباد کردن مجموعه ورزشی تختی شهرقدیم به کار گیریم و در مقابل مشکلات خواهیم ایستاد. مسابقات فوتسال جام رمضان امسال توانست نام لارستان را در کشور پر آوازه نماید تا جایی که مسئولین کشوری نیز از این همه استقبال تماشاگران و امکانات موجود شگفت زده شدند. اتفاقات مثبت دیگری هم صورت پذیرفت که واقعا نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

مثلا حضور بانوان به عنوان تماشاگر و ناظر داوری که حتی این اتفاقات در سطح کشور نیز بیان شد. در برگزاری مسابقات جا دارد از برخی مسئولین واقعا تشکر کرد زیرا به حد پیگیر بودند و از برگزاری مسابقات حمایت لازم را داشتند.

اول از آنها فرماندار لارستان، خانم خیل تاش معاون سیاسی فرماندار، سرهنگ یوسفی فرمانده نیروی انتظامی ، سرهنگ افسری فرمانده سپاه و رییس ورزش و جوانان لارستان نیز صمیمانه در کنار ما بودند و از ما حمایت کردند. در کنار این افراد از خیر مجتمع طوبی آقای منیری نیز باید تشکر کرد که این مجموعه شکیل را احداث کرده و وظیفه رسانه های نیز آن است که این افراد و خیرین را بخوبی معرفی کنند.

در این جلسه حسین طاهرحقیقی مسئول مالی هیئت فوتبال لارستان به تشریح مسایل مالی مرتبط با جام رمضان پرداخت:

به اعتقاد ما اگر خبرنگاران و اصحاب رسانه از فعالیت های هیئت فوتبال حمایت نکنند، قطعا این برنامه ها به نتیجه نخواهد رسید.

در واقع این اطلاع رسانی ها و دیده شدن هاست که باعث می‌شود نتایج بهتری حاصل شود.

در مسابقات جام رمضان در برخی از مسابقات تعداد تماشاچیان ما به اندازه یک شهر کوچک بود و خوشحال هستیم که با وجود استقبال فراوان اما شاهد هیچگونه مصدومیت جدی یا اتفاق تلخی نبودیم.

طی ۲۳ شب مسابقات فوتسال که رایزنی های زیادی با تیم ها، داوران، اسپانسر و بخش های مختلفی صورت گرفت درآمدی بالغ بر ۳۹۶ میلیون و ۸۵ هزارتومان از بلیط فروشی نصیب هیئت فوتبال شد که البته هزینه های زیادی هم در مقابل این درآمد ما داشته ایم.

در این بین برخی تیم ها بدلیل اینکه بلیط یکجا دریافت می کردند، تخفیف نیز به آنها داده می شده پس آنچنان که برخی می گویند از این مسابقات میلیاردها تومان نصیب هیئت فوتبال شده کاملا اشتباه است.

در کنار هزینه بلیط، از هر تیم ۴ میلیون تومان بعنوان ورودی اخذ شد که مجموعا ۷۲ میلیون تومان هم از این بخش درآمدزایی صورت گرفت. در مجموع اگر پولی هم برای هیئت فوتبال باقی بماند جهت پروژه اصلی این هیئت یعنی زیباسازی و تجهیز استادیوم تختی شهرقدیم هزینه خواهد شد.

 

همچنین یعقوب جمال پور مسئول کمیته فنی هیئت فوتبال به تشریح اقدامات انجام شده طی سالیان اخیر پرداخت:

توقع ما از خیرین این است که در کنار خوابگاه و مسجد و مدرسه به فکر ورزش جوانان نیز باشند. وقتی یک جوان مشغول ورزش شود و سالم باشد می تواند تحصیل و عبادت را نیز صورت دهد. شروع کار هیئت فوتبال لارستان با مدیریت آقای طارمی زاده از سال ۹۶ بوده است. ما هم آن زمان برنامه بر این شد که در کنار ایشان باشیم و در واقع کمک حالشان شویم. در ادامه با پیشنهاد ریاست اداره ورزش و جوانان و آقای طارمی زاده مسئولیت کمیته فوتبال لارستان به عهده اینجانب قرار داده شد.

آغاز بکار فعالیت های مربوط به برگزاری مسابقات جام رمضان ۱۴۰۱ از ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ بوده است که طی جلسات متعدد با حضور افراد و تیم ها برنامه ریزی ها صورت پذیرفت.

در ابتدا قرار بود در سالن تختی مسابقات برگزار شود اما با همکاری که خیر گرانقدر آقای منیری صورت دادند این مسابقات به سالن استاندارد منیری نقل مکان کرد. در گذشته به علت عدم استاندارد کفپوش زمین شب های متعددی شاهد مصدومیت بازیکنان بودیم اما امسال خوشبختانه حتی یک بازیکن هم مصدومیت جدی پیدا نکرد. اول برنامه بود فقط تیم های داخلی شهرستان لارستان حضور پیدا کنند اما در ادامه به هر پنج شهرستان پیشنهاد حضور در مسابقات داده شد که مجموعا ۱۸ تیم در این مسابقات شرکت کردند.

حتی یک تیم نیز از مهاجرین افغان منطقه در مسابقات شرکت داشتند. مرحله اول سه گروه شش تیمی بود و در مرحله دوم با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیم مسابقات ادامه پیدا کرد و تا فینال ادامه داشت.

باعث خوشحالی بود در بازی فینال ما شاهد بودیم علاوه بر پر شدن صندلی ها و حتی راهرو بین سکوها، مسئولین شهرستان نیز استقبال بسیار خوبی از مسابقات داشتند. به جرات می توان گفت ۹۵ درصد مردم از برگزاری بازی ها راضی بودند.

در مجموع ۶۱ بازی صورت گرفت که در شب اول ۸۸۸ برگه بلیط به فروش رسید.

در مجموع ۱۵ شب اول که مرحله اول مسابقات با هزینه بلیط ده هزار تومانی بود تعداد ۲۰ هزار و ۱۰۲ برگه بلیط به فروش رسید.

در ۸ شب مرحله دوم که بلیط ها ۱۵ هزارتومانی بود نیز تعداد ۱۳ هزار برگه بلیط به فروش رسید.

اعتقاد ما این بود تا با خرید بلیط ها و کسب درآمد بتوانیم با هزینه کرد این پول ها در استادیوم تختی موجب رونق این مجموعه شویم ولی با این وجود اگر تیمی تقاضای بلیط با تعداد زیاد می کرد با تخفیف به او بلیط ها را می دادیم. ما بیش از ۴۰۰ کارت ویژه ورود ادارات و مسئولین را چاپ نموده و در اختیار ادارات قرار دادیم اما متاسفانه برخی افراد با اسکن کردن از روی بلیط ها یا کارت ورودی بصورت رایگان وارد می شدند و همین مورد باعث می شد سالن شلوغ شده و بی نظمی ایجاد شود.

مثلا در شب فینال ۲۵۵۷ برگه بلیط و در نیمه نهایی ۳۰۸۸ برگه بلیط فروخته شده بود اما تعداد حاضرین بسیار بیشتر بود.

اخلاق دوستان هیئت فوتبال نیز اینگونه است که حتی در برخی موارد بخاطر عشق به فوتبال سعی میکردند زیاد بازدارندگی ایجاد نکنند و اجازه ورود حتی اگر مشاهده بلیط تقلبی را می دادند. در مجموع کل مسابقات میزان ۳۹۶ میلیون و ۸۵ هزارتومان عایدی از بلیط داشته ایم. بطور میانگین طی هشت شب مرحله دوم ۱۶۲۵ نفر در هر شب بلیط فروخته شده که بالای ۲۴ میلیون تومان در هر شب درآمدزایی داشته است. در شب هایی که بلیط ده هزار تومانی نیز فروخته ایم طی هر شب بطور میانگین ۱۳ میلیون تومانی درآمد بلیط فروشی بوده است.

ما سعی کرده ایم در فوتبال لار بدور از هر گونه حاشیه رفتار کنیم و به فوتبال دوستان کمک کنیم. ما صرفا در مسابقات بدنبال درآمد نبوده ایم و ایجاد شور و هیجان برای ما مهم بوده است. در واقع اعضای هیئت فوتبال بدون دریافت هیچ هزینه ای و با عشق خود به فوتبال در خدمت مردم هستند. باید فرهنگ سازی شود که همه افراد با خرید بلیط به ورزش لارستان کمک نمایند حتی اگر قیمت بلیط بالاتر باشد. قصد ما تکمیل ورزشگاه تختی است و هر مقدار که درآمد کسب نموده ایم برای آنجا خرج خواهیم کرد.

اگر همه مردم اندک اندک مشارکت مالی نمایند اتفاقات مثبتی در ورزش لارستان خواهد افتاد که به نفع خود مردم و جوانان خواهد بود.

بنا به آمار در شب‌هایی که بازی ها برگزار می شد بیمارستان لارستان خلوت تر شده بود زیرا تعداد تصادف و درگیری ها کم شده بود. در پایان احسان حق شناس مسئول کمیته آموزش و قراردادها درخصوص ریز هزینه‌کردها و درآمدها به صورت جز به جز توضیح داد: در دنیای امروز قطعا ورزش از جمله ورزش پر طرفدار فوتبال یکی از عاملینی است که هر کشور و هر شهر حتی با اختلاف های فرهنگی و اقتصادی مردم را به یکدیگر نزدیک می کند.

حال با استفاده از فضای مجازی و رسانه می توان این اتفاقات را زودتر رقم زد. متاسفانه در ایام مسابقات فوتبال جام رمضان یکی از موارد ناخوش آیندی که با آن روبرو بودیم پرداختن به اتفاقات منفی مسابقات بود که مردم به آن می پرداختند و نکات مثبت را کم رنگ می کردند. باید گفت بعد از سالها یک اتفاق بسیار بزرگ با حضور ملی پوشان در منطقه ما افتاد که توانست باعث اتحاد و همدلی بین شهرستان های منطقه شود اما در این بین شاید رسانه ها و فضای مجازی منطقه بیشتر بدنبال حاشیه ها بودند تا بقولی بتوانند بینندگان خود را بالاتر ببرند.

بهتر است در این مواقع نکات مثبت را منتقل کرد تا هم برگزارکنندگان روحیه بگیرند و هم اینکه شهرستان بیشتر به چشم بیاید.

البته ما برخی کمبودها را قبول داریم اما این اتفاق بخاطر عدم پیش بینی قبلی بخاطر تجربه اول بودن بود باز هم با این وجود شرایط بسیار خوب پیش رفت و توقع داریم واقعیت ها بهتر به نمایش در بیاید. جالب است بدانید با توجه به بازتاب هایی که در خارج از شهرستان صورت پذیرفت حتی دبیر هیئت فوتبال استان و برخی مسئولین دیگر با ما تماس گرفتند که چرا ما جهت تماشای این مسابقات دعوت نشده ایم.

حتی آقای ناظم الشریعه که زمانی مربی تیم ملی ایران بودند با وجود اینکه فقط قصد عبور از لار را داشتند یک شب برای دیدن مسابقات بازیکنان سابق تیم ملی که مربیگری آنها را بر عهده داشته اند در سالن حاضر شدند. باید شور و هیجانی که در منطقه ایجاد شده است تقویت شود و در زمانی که نگرانی ها و ناراحتی ها حاکم است می توان با ورزش نشاط را در مردم تقویت کرد.

در شب نیمه نهایی و فینال که مسابقات بصورت زنده نیز پخش می شد علاوه بر حضور حدود ۴ هزار تماشاگر در سالن بیش از سه هزار نفر هم بصورت پخش مستقیم بازی را نظاره می کردند. طبق قواعدی که در کشور حاکم است در واقع مسابقات جام رمضان یک حالت جشنواره دارد تا فقط مردم سرگرم شوند اما تصمیم بر این شد با نظرخواهی خود تیم های حاضر، پس از دو سال که تماشاگران از حضور در ورزشگاه محروم بودند یک حالت شور و هیجان در مسابقات به وجود آید.

حضور بازیکنان تیم ملی در مسابقات باعث شد تماشاگران به سمت ورزشگاه بیایند و همین اتفاق تصادفات و درگیری های سطح شهر را کاهش داد. هدف دیگر ما از این مسابقات این بود تا بتوانیم سطح بازیکنان منطقه را نیز بسنجیم. وقتی بازیکنان بومی در مقابل بازیکن در سطح تیم ملی قرار می گیرد قطعا یک انگیزه بهتری برای رقابت کسب خواهد کرد. بهترین موقعیت هم همین جام رمضان بود تا سطح بازیکنان منطقه را با بازیکنان کشوری مقایسه کنیم.

به نظر من هر زمان بتوانیم لیگ فوتبال خود را از لیگ فوتسال جدا کنیم قطعا می توانیم بهتر در سطح کشور ظاهر شویم.

با توجه به اینکه ظرفیت لارستان بیشتر بر روی فوتبال بوده است متاسفانه فوتسال شهرستان تضعیف شده اما با برگزاری مسابقات جام رمضان ارزیابی های خوبی از سطح بازیکنان در رده فوتسال نیز شد.

افتخار ما این است که در مجموع بازی ها حتی یک نفر هم آسیب جدی مدید در حالیکه اتفاقات ناگواری در سطح کشور در مسابقات دیده میشود اما فرهنگ تماشاگران منطقه هیچ آسیب جدی را نشان نداد. در خصوص درآمدها مبلغ ۳۹۶ میلیون تومان از بلیط فروشی، ۷۲ میلیون تومان ورودی تیم ها، حدود ۲۵ میلیون تومان از قرارداد بازیکنان و ۸۵۰ هزارتومان از جرائم انضباطی تیم ها حاصل شده است.

در مورد هزینه ها نیز موارد مختلفی از جمله:

اجاره سالن: ۳۵ میلیون تومان

نظافت سالن: ۹/۵۰۰/۰۰۰ تومان

هزینه ی حراست: ۱۹/۸۹۰/۰۰۰ تومان

هزینه داوری: ۲۱/۳۵۰/۰۰۰ تومان

میز سرپرستی: ۸/۰۵۰/۰۰۰ تومان

پزشکیار: ۵/۳۹۵/۰۰۰ تومان

هزینه انتظامات و غذای انتظامات: ۹/۴۵۰/۰۰۰ تومان

هزینه بلیط فروشان: ۶/۵۰۰/۰۰۰ تومان

داربست: حدودا ۵ میلیون تومان

سیستم صوت و فیلم برداری سالن: ۱۲/۱۸۰/۰۰۰ تومان

تهیه مدال برای تیم های برتر: ۲/۷۶۰/۰۰۰ تومان

اهدای ۴ عدد جام به تیم های برتر و اخلاق بعلاوه جوایز فردی توپ طلا ، کفش طلا، دستکش طلا: ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان

اهدای جایزه نقدی به تیم های برتر و بهترین های جام: ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان

پذیرایی از مهمانان: ۶/۵۷۷/۰۰۰ تومان

لوازم و التحریر و سایر وسایل: ۳/۳۵۸/۰۰۰ تومان

بنرهای استفاده شده در سالن با عکس زنده یاد محمدمهدی حقانی پور : ۳/۷۴۶/۰۰۰ تومان

هزینه تقدیر از خانواده زنده یاد حقانی پور ، مسئولین و همکاری کنندگان:۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان

کل هزینه مراسم اختتامیه: ۲۰/۲۶۵/۰۰۰ تومان

هزینه جمع آوری وسایل اختتامیه: ۱/۱۰۰/۰۰۰ که مجموع این هزینه ها حدود ۲۲۰ میلیون تومان را شامل می گردد.

در کنار موارد بالا هزینه هایی نظیر خرید توپ، چاپ بلیط ، جایزه بهترین بازیکنان زمین و قرعه کشی تماشاگران حدود ۲۰ میلیون تومان بوده که توسط خیر و حامی مسابقات پرداخت شده است.

در ادامه تصاویری از این نشست را از لنز دوربین علی یگانه لاری می‌بینیم:

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین