پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بیش از ۱۰۰۰ نفر در لارستان در آزمون کارشناسی‌ارشد شرکت می‌کنند

  نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در آزمون کارشناسی ارشد در لارستان گفت: ۱۰۰۳ شرکت کننده در لارستان آزمون کارشناسی‌ارشد خواهند داد که شامل ۴۱۷ متقاضی زن و…

 

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در آزمون کارشناسی ارشد در لارستان گفت: ۱۰۰۳ شرکت کننده در لارستان آزمون کارشناسی‌ارشد خواهند داد که شامل ۴۱۷ متقاضی زن و ۵۸۶ متقاضی مرد در ۷۳ رشته امتحانی می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان دکتر علی طالع زاده نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در آزمون کارشناسی ارشد در لارستان از برگزاری این آزمون در روزهای چهارشنبه ۲۸، پنجشنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

وی افزود: در این آزمون مجموعا ۱۰۰۳ شرکت کننده در لارستان آزمون خواهند داد که شامل ۴۱۷ متقاضی زن و ۵۸۶ متقاضی مرد در ۷۳ رشته امتحانی می شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در آزمون کارشناسی ارشد در لارستان ادامه داد: برگزاری آزمون در روز اول در ساختمان مدیریت مجتمع صورت خواهد پذیرفت و در روزهای پنجشنبه و جمعه علاوه بر ساختمان مدیریت بخشی از متقاضیان در مدرسه نمونه شهید فراست آزمون خواهند داد.

طالع زاده اضافه کرد: شرکت کنندگان در صورت نیاز به مراجعه به باجه رفع نقص آزمون می توانند از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۸ به ساختمان آموزشی مجتمع واقع در شهرجدید چهل متری اول روبروی کلانتری ساریخانی مراجعه کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۵:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین