پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

منشی بجای روانبخش بر کرسی کمیسیون فرهنگی شورای شهر لار تکیه زد

حمید منشی با ۷ رایِ ممکن به ریاست کمیسیون فرهنگیِ شورای شهر لار انتخاب شد. به گزارش میلاد لارستان، در نشست اخیر شورای اسلامی شهر لار و درپی استعفای «رستم…

حمید منشی با ۷ رایِ ممکن به ریاست کمیسیون فرهنگیِ شورای شهر لار انتخاب شد.

به گزارش میلاد لارستان، در نشست اخیر شورای اسلامی شهر لار و درپی استعفای «رستم روانبخش» از این شورا برای ریاستِ کمیسیون فرهنگی و اجتماعی که پیش از این برعهده روانبخش بود رای‌گیری شد.

در این رای‌گیری «حمید منشی» که به‌تازگی به جمع اعضای اصلی شورا پیوسته با ۷ رای کامل به عنوان ریاست کمیسیون فرهنگی اجتماعی این شورا انتخاب و معرفی شد.

گفتنی است منشی که کمتر از دو هفته کار خود را در شورای شهر آغاز کرده بیش از دو دهه سابقه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی در شهر لار دارد و اینک صاحب امتیاز و مدیرمسئول رسانه «آفتاب لارستان» است.

وی در جمع اعضای شورا اهداف و برنامه‌های خود برای این کمیسیون را ازجمله تشکیل کمیته‌ اطلاع‌رسانی برای انعکاس بهتر و بیشتر فعالیت‌های شورا، استفاده از خرد جمعی نخبگان، هنرمندان و فرهنگ‌وران، تدوین برنامه‌هایی برای افزایش نشاط اجتماعی باهمکاری دیگر نهادهای متولی، ایجاد فضاهای مفرح و چشم‌نواز در شهر با همراهی مجموعه شهرداری، تکریم بیشتر شهروندان باتاکید بر حقوق شهروندی، توجه ویژه به بافت تاریخی و ظرفیت‌های فرهنگی گردشگریِ آن، تلاش برای انسجام و اجماع‌سازی گروه‌های مختلف و… عنوان کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “منشی بجای روانبخش بر کرسی کمیسیون فرهنگی شورای شهر لار تکیه زد”

  1. لارستان مهد تمدن ها .ص گفت:

    علت این همه استعفا و انصراف چیست اینان مگر ندانسته خود را کادید انتخابات کرده اند چرا بیشتر پیگیر حقوق شهروندان نیستند مشکل از کجاست ؟؟؟ یکی برای ریاست آبفا می رود دیگری ….

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین