پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آیین تجلیل از دانش آموزان، فرهنگیان و ورزشکاران بسیجی جویم

  با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان،از دانش آموزان،فرهنگیان و ورزشکاران بسیجی شهرستان جویم تقدیر شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، آیین تجلیل از دانش…

 

با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان،از دانش آموزان،فرهنگیان و ورزشکاران بسیجی شهرستان جویم تقدیر شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، آیین تجلیل از دانش آموزان، فرهنگیان و ورزشکاران بسیجی با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان،جمعی از مسئولین ادارات شهرستان،خانواده معظم شهدا، فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.

 

داود شفیعی بخشدار جویم:

نقش دانش آموزان در شکل گیری انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز، نشان دهنده این است که نقش دانش آموزان در تمام دوران برجسته بوده و این آینده سازان به بهترین نحو می توانند نقش آفرینی کنند.

در خصوص جهاد تببین که مقام معظم رهبری تاکید فراوان دارند بایستی این نکته را مدنظر قرار داد که دانش آموزان می توانند در فضای مجازی نقش آفرین باشند چرا که امروز فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید و استفاده از فرصت ها جهت تببین و روشنگری از اهمیت بالایی برخوردار است و در همین راستا،آموزش و پرورش-خانواده ها و حتی بسیج دانش آموزی می توانند نقش بسزایی در آگاه سازی دانش آموزان داشته باشند.

 

مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان:

بسیج وقتی خود را پشتیبان مردم بداند،جذب حداکثری افراد را به دنبال خواهد داشت و خیانت است اگر فکر کنیم بسیج به حزب و جناح خاصی وابسته است چرا که بسیج متعلق به تمام مردم می باشد.

طبق کلام امیر مومنان علی(ع)،دسته ای از مردم عالمانی خداجو و خدامحور هستند که مبنای کارشان خداست که این دسته در ردیف کمال قرار دارند و دسته دوم دانش پژوهان که به دنبال علم هستند و در مسیر هدایت تعلیم پذیرند، پس در نتیجه انسان هایی که به دنبال اصلاح امور خود نیستند همچون پشه های سرگردانند.

عده ای از مردم در زمان جنگ،با پیروی از حرف ولی، عازم جبهه شدند و امروز نیز به سمت جهاد تبیین می روند،جهاد تبیین یعنی دیگری را به سمت خدا دعوت کردن و بسیجی خود را به خاک می نشاند تا دیگران را به افلاک کشاند،جهاد تبیین یعنی به علم و آگاهی مسلط باشیم و فقط عالمان،دانشمندان و آگاهان می توانند خداپرست شوند چه مجاهدین جبهه و جنگ و چه مجاهدین جبهه امروز و توصیه من به دانش آموزان این است که در نقش خود بهترین بازیگر باشند وگرنه جامعه به اضمحلال کشیده می شود.

از دیگر برنامه های این مراسم،اجرای شعر، دکلمه و سرود سلام فرمانده بود.

لازم به ذکراست: این ویژه برنامه به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید اجرایی،کانون بسیج فرهنگیان شهید علی محمد حسنی،معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش و با همکاری نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان جویم برگزار شد.

در پایان ضمن تجلیل از خانواده های معظم شهیدان(علی محمدحسنی-کرامت اله اجرایی و امیر حسین غیاثی)با اهدای لوح سپاس و هدایایی از دانش آموزان،فرهنگیان و ورزشکاران بسیجی تشکر و قدردانی بعمل آمد.

 

*آرزو جهان پیما-جویم

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین