چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

تجلیل از قهرمانان و نیک اندیش هیئت کشتی لارستان

نیک اندیش و قهرمانان هیئت کشتی لارستان به مناسب روز جهانی کشتی و سالروز آزادسازی خرمشهر توسط اداره ورزش و جوانان، هیئت کشتی و انجمن کشتی کارگری تجلیل شدند.

نیک اندیش و قهرمانان هیئت کشتی لارستان به مناسب روز جهانی کشتی و سالروز آزادسازی خرمشهر توسط اداره ورزش و جوانان، هیئت کشتی و انجمن کشتی کارگری تجلیل شدند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، در آئینی که به مناسبت روز جهانی کشتی و گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد از خانواده نیک اندیش اسدا… حقیقه و غلامرضا غلامحسین نژاد مربی تیم کشتی لارستان قدردانی شد.

همچنین در این آئین از قهرمانان محمدرضا عسکرپور، سبحان رنجبری، ابراهیم ملتفت، محمدعلی ملتفت، محمدصالح عادل زاده و پوریا غلامحسین نژاد که در میادین استانی و کشوری حائز عنوان شدند نیز تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است این مراسم با حضور نسا خیل تاش؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان، عبدالمهدی قاسمی؛ معاون مدیرکل و رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی لارستان، عبدالحمید اخوان معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، اعضای هیئت کشتی و خانواده کشتی گیران برگزار شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین