چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
قابل توجه اداره میراث فرهنگی، فرمانداری و دفتر نمایندگی وزارت خارجه:

حضور قدرتمند صنایع دستی فارس در حاشیه جام جهانی قطر؛ ما چه کرده ایم؟!!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: باید با برنامه‌ریزی و اقدام عملی در فرصت باقی‌مانده تا جام جهانی حضور قدرتمند صنایع‌دستی استان را در این رویداد بین‌المللی…

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: باید با برنامه‌ریزی و اقدام عملی در فرصت باقی‌مانده تا جام جهانی حضور قدرتمند صنایع‌دستی استان را در این رویداد بین‌المللی رقم بزنیم.

به‌گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، سید موید محسن نژاد اظهار داشت: بازاریابی صنایع‌دستی سبب ایجاد تولید مناسب می‌شود و چرخه اقتصادی را به حرکت درمی‌آورد و باید صنایع‌دستی وارد زندگی مردم شود تا زمینه احیای آن فراهم شود.

محسن نژاد به لزوم راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی در سراسر استان فارس اشاره کرد و افزود: با ایجاد این بازارچه‌ها زمینه اشتغال هرچه بیشتر در حوزه صنایع‌دستی رقم خواهد خورد.

او جام جهانی قطر را فرصتی بی‌نظیر در زمینه معرفی و ارائه صنایع‌دستی استان فارس دانست و اضافه کرد: باید با برنامه‌ریزی و اقدام عملی در فرصت باقی‌مانده تا جام جهانی حضور قدرتمند صنایع‌دستی استان را در این رویداد بین‌المللی رقم زنیم.

میلادلارستان: این موضوع و معرفی میراث فرهنگی و هنری لارستان بزرگ در فضای جام جهانی فوتبال در قطر از اهمیت زیادی برخوردار بوده که بایستی از سوی مسئولین اداره میراث فرهنگی لارستان، فرمانداری ویژه لارستان، دفتر نمایندگی وزارت خارجه در لارستان و طی هماهنگی با ادارات کل فارس و یا به صورت خودجوش در فضای بازی های پیش رو مدنظر قرار گیرد. میز سرمایه گذاری لارستان در قطر باید در این زمینه تشکیل و فعال تر گردد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۵:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین