شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بازديد فرماندار ویژه لارستان از مجتمع آموزشی رانندگی شهداء لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مجتمع آموزشی رانندگی شهداء لارستان بازدید کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سرهنگ یوسفی فرماندهی انتظامی لارستان، سرهنگ احمدی جانشین قرارگاه پلیس راه جنوب فارس، سرهنگ پرنیان فرماندهی پلیس راه لارستان، سرهنگ نوربخش فرماندهی پلیس راهور شهرستان و سلیمانی رییس اداره راه و شهرسازی لارستان از مجتمع آموزشی رانندگی شهداء لارستان بازدید کرد.

فرماندار ویژه لارستان ، ضمن بازديد از محل برگزاري آزمون مجتمع آموزشی رانندگی شهداء لارستان، درنشستي كه با فرماندهی انتظامی، پلیس راه و مدیر مجتمع داشت، از نحوه فعالیت این مجتمع اطلاع یافت.

در این نشست، هدایت عزيزپور مدیر مجتمع آموزشی رانندگی شهداء لارستان، در سخنانی اظهار داشت: این مجتمع در طول هفته اقدام به ثبت نام و آموزش تپه و شهری از متقاضیان اخذ گواهینامه پایه یکم، دوم، موتور سیکلت و خودروهای راهسازی (ویژه) می کند.

عزیزپور ادامه داد: در روز یک شنبه هر هفته  از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ آزمون آیین نامه انواع گواهینامه های فوق الذکر در محل سالن راهنمایی و رانندگی شهرستان و روز سه شنبه هر هفته از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ آزمون عملی در محل مجتمع انجام می پذیرد.

وی تصریح کرد: آزمون آیین نامه و عملی نهایی توسط رییس پلیس راهور شهرستان و کارشناسان همراه صورت می گیرد.

مدیر مجتمع آموزشی رانندگی شهداء لارستان اذعان کرد: ظرفیت مجوز ثبت نام کلیه گواهینامه ها در این مجتمع ماهیانه ۷۰۰ نفر می باشد که در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر ثبت نام می کنند. بیشتر متقاضیان از منطقه لارستان بزرگ، شهرستان های استان فارس و استانهای هرمزگان و بوشهر می باشند که جهت اخذ کلیه گواهینامه ها به این مجتمع مراجعه می نمایند.

عزیزپور این را هم گفت که متقاضیان می توانند هر روز بغیر روزهای تعطیل از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ برای ثبت نام به آدرس کیلومتر ۵ جاده لارستان – جهرم، جنب پلیس راه لارستان مراجعه نمایند.

وی در پایان از حضور فرماندار و حمایت های همیشگی فرماندهی انتظامی لارستان و رییس پلیس راهور شهرستان و پرسنل خدوم آنها تشکر کرد.

در ادامه داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی از سرهنگ یوسفی فرماندهی انتظامی لارستان و سرهنگ نوربخش فرماندهی پلیس راهور شهرستان، فرماندهان پلیس راه، مدیر مجتمع، کادر اداری و مربیان که خدمات ارزنده ای را به مردم جنوب کشور ارائه می نمایند؛ تقدیر و تشکر کرد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین