جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز عملیات تعویض 14 ترانسفورماتور پربار در لارستان با اعتبار 5.5 میلیارد تومان

عملیات تعویض ترانس های پربار در لارستان آغاز شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی مدیریت توزیع برق لارستان؛  هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش…

عملیات تعویض ترانس های پربار در لارستان آغاز شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی مدیریت توزیع برق لارستان؛  هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش مصرف برق مشترکین، تقویت ترانسفورماتورهای شبکه در دستور کار قرار می گیرد.

دامن کشان مدیر توزیع برق لارستان با اعلام این خبر افزود: امسال نیز جهت رفاه حال مشترکین، تعداد ۱۴ عدد ترانسفورماتور با ظرفیت ۳۹۵۰ کیلوولت آمپر در سطح شهر و روستا و با اعتباری بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان در حال تعویض و افزایش ظرفیت می باشد.

وی بیان داشت: هر ساله با توجه به افزایش تعداد مشترکین یا افزایش میزان مصرف انرژی آنها برخی از تاسیسات شبکه که عمدتاً شامل ترانسفورماتورها می گردد در حالت اضافه بار قرار می گیرد که جهت جلوگیری از ورود خسارت به آنها و رفاه حال مشترکین، این ترانس ها از محل بودجه های استانی تعویض یا افزایش می یابد.

این مقام مسئول یادآور شد: مشترکین خانگی می توانند فقط با ۱۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق در کنار سایر برنامه‌های کاهش پیک بار، یاری‌رسان خادمان خود در صنعت برق جهت حذف خاموشی بخش خانگی باشند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین