جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

“المپیاد صالحین” لارستان در شهریورماه برگزار می‌شود

 مسئول تعلیم و تربیت حوزه شهدای لارستان  از برگزاری المپیاد صالحین در سه بخش «ورزشی، فرهنگی و آموزشی» طی تابستان ۱۴۰۱ خبر داد. مرتضی شهلایی، در گفتگو با میلاد لارستان اظهار…

 مسئول تعلیم و تربیت حوزه شهدای لارستان  از برگزاری المپیاد صالحین در سه بخش «ورزشی، فرهنگی و آموزشی» طی تابستان ۱۴۰۱ خبر داد. مرتضی شهلایی، در گفتگو با میلاد لارستان اظهار داشت:”  این المپیاد در بخشِ ورزشی؛ «فوتسال، والیبال، پینگ‌پنگ، تیراندازی، آمادگی جسمانی و بازی رایانه‌ای [pes]» برگزار خواهد شد.

وی  اضافه کرد: در بخشِ آموزشی؛ «عکاسی، پوستر، ساخت کلیپ» و در بخشِ فرهنگی؛ «قرائت قرآن، مداحی، اذان، احکام و نهج‌البلاغه» از جمله‌ی موارد مسابقات خواهد بود.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه شهدا در پاسخ به این سوال که نحوه‌ی شرکت در مسابقات چگونه است اظهار کرد: بسیجیان می‌توانند برای ثبت‌نام به پایگاه‌های مقاومتی که در آن عضو هستند مراجعه کنند. وی همچنبن افزود: پایگاه‌های مقاومت نیز می‌توانند در طول تابستان با ساخت مستند از فعالیت‌ها، برنامه‌ها و ابتکارات خود و ارسال آن،در تعیین بهترین حلقه صالحین پایگاه های مقاومت شهرستان مشارکت نمایند.

شهلایی  در پایان با تاکید بر ارسال آثار در موعد مقرر توسط مسئولین پایگاه‌ها اشاره کرد: پنج شنبه مورخ ۳۱ شهریور آخرین مهلت ارسال آثار بوده و این مهلت تمدید نخواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین