سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
مديركل راه و شهرسازى لارستـان :

اختصاص اعتباری معادل ٢٢ میلیارد ریال در سال ١٤٠١ به پروژه كتابخانه مركزى لار

شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان به همراه مدیر کل کتابخانه های استان فارس از ساختمان کتابخانه مرکزی لارستان بازدید کرد.

 به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان به همراه مدیر کل کتابخانه های استان فارس از ساختمان کتابخانه مرکزی لارستان بازدید کرد.

شبانی، در حاشیه این بازدید با بیان اینکه  عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی شهر لار در زمینی به مساحت قریب به ٣٥٠٠ متر مربع و زیر بنای تقریبی ٢٥٠٠ متر مربع تاکنون ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ، افزود : تلاش اداره کل تسریع در اتمام عملیات اجرایی تا مرحله بهره برداری است و با توجه به اینکه این پروژه در مراحل نازک کاری و خرید لوازم و تجهیزات سرمایشی و گرمایش و … است پیگیری ها و رایزنی ها برای تحقق این مهم افزایش یافته است و از مهمترین دلایل طولانی شدن زمان ساخت و اتمام این پروژه عدم اختصاص به موقع و کافی اعتبارات طی سالیان اخیر بوده است.

وی افزود : با پیگیری های صورت گرفته تا به امروز اعتباری معادل  ٢٢ میلیارد ریال در سال ١٤٠١ به این پروژه اختصاص یافته و ضمن برگزاری مناقصه و عقد قرارداد با پیمانکار ذیصلاح عملیات اجرایی براى تکمیل بخش های باقی مانده ساختمان کتابخانه لار از اواخر شهریور ١٤٠١ شروع خواهد شد .

مديركل راه و شهرسازى لارستان، تاكيد كرد : ما در تلاشيم تا هر چه سريعتر اين ساختمان كه مدت هاست با اعتبارات قطره چكانى به اين مرحله رسيده مورد استفاده كاربران قرار گيرد ، هرچند كه براى بهره برداری کامل از این پروژه در زمان فعلى به ٥٠ میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اختصاص اعتباری معادل ٢٢ میلیارد ریال در سال ١٤٠١ به پروژه كتابخانه مركزى لار”

  1. ناشناس گفت:

    بعید میدانم کتابخانه مرکزی لار امروزها به بهره برداری برسد . چون اراده ای وجود ندارد. همه حرف زدند و عکس گرفتند و عمل نکردند؟؟!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین