پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه لارستان:

می خواستند دلار را به قیمت ۵۰ و ۶۰ هزارتومان برسانند تا مردم به کف خیابان بیایند؛ وحدت خط قرمز ماست

امام‌ جمعه لارستان با بیان اینکه رنامه ریزی اصلی این بود که در تیر و مرداد به بهانه برجام کشور به هم بریزد و می خواستند دلار را به قیمت ۵۰…

امام‌ جمعه لارستان با بیان اینکه رنامه ریزی اصلی این بود که در تیر و مرداد به بهانه برجام کشور به هم بریزد و می خواستند دلار را به قیمت ۵۰ و ۶۰ هزارتومان برسانند تا مردم به کف خیابان بیایند افزود:  از مسئولین توقع می رود این اتفاقات را برای مردم روشنگری کنند تا مردم نیز در جریان کار قرار بگیرند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام موسوی خرم در آیین نماز جمعه این هفته لار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری نیروهای مسلح نکاتی در خصوص حوادث اخیر بیان نمودند اظهار داشت: ایشان فرمودند در این حوادث بیش از همه به سازمان انتظامی و بسیج و ملت ایران ظلم شد و البته ملت ایران مظلوم اما قوی است مانند مولا امیرالمومنین(ع) که قوی ترین اما مظلوم ترین بود.

امام جمعه لارستان با بیان بخش دیگری از سخنان رهبری اظهار داشت: در این حادثه دختر جوانی درگذشت که حادثه تلخی بود و دل ما سوخت اما واکنش به این حادثه بدون تحقیق نباید این باشد که عده ای بیایند و خیابان ها را تا امین بسازند و کارهای نامربوط دیگری صورت دهند.

وی با بیان اینکه این اغتشاش برنامه ریزی داشت و طبیعی نبود و در واقع کار آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله روهای انها و برخی ایرانی های خائن از بیرون از کشور بود افزود: دشمن برای متوقف کردن این حرکت پیشرفت از همه لحاظ برنامه ریزی نموده است. دشمن از تقویت نظام اسلامی نگران است.

امام جمعه لارستان ادامه داد: برنامه ریزی اصلی این بود که در تیر و مرداد به بهانه برجام کشور به هم بریزد و می خواستند دلار را به قیمت ۵۰ و ۶۰ هزارتومان برسانند تا مردم به کف خیابان بیایند و کشور را دچار هرج و مرج کنند اما با تدبیر مسئولین این اتفاق نیافتاد و  از مسئولین توقع می رود این اتفاقات را برای مردم روشنگری کنند تا مردم نیز در جریان کار قرار بگیرند.

حجت الاسلام موسوی خرم با بیان اینکه نقشه دیگر این بود که در مهر و آبان صورت دهند و آن را به سالگرد اغتشاشات ۸۸ وصل نمایند افزود: خوشبختانه این اتفاق نیز رخ نداد  و  رهبری نیز اوایل امسال بیان فرموده بودند که دشمن برنامه ریزی دارد تا از طریق اعتراضات خیابانی مردم را در مقابل دولت قرار دهد. همچنین دشمن نقشه داشت تا برخی مراکز حساس ما را مورد حمله قرار دهد.‌ فاز اول هدف دشمن این بود که بازوان مقاومت را در خارج قطع نمایند و پس از آن سراغ جمهوری اسلامی بیایند.

این استاد حوزه  دانشگاه ضمن اشاره به اتفاقات اخیر لبنان  عراق به عنوان دیگر کشورهای حوزه مقاومت اظهار داشت: در لبنان یک مناقشه مرزی ایجاد شد که حزب الله با ارسال پهپاد خط و نشان کشید و  در عراق به دنبال این بودند که با استفاده از کودتا حشد الشعبی را تضعیف کنند که خوشبختانه هر دو نقشه محقق نشد.

وی افزود: در یمن نیز با انجام رژه های نظامی اقتدار این کشور به نمایش در آمد که دشمن متوجه این شد در یمن نیز نمی تواند کاری پیش ببرد. در نتیجه این اتفاقات، دشمن به نتیجه رسید وارد جمهوری اسلامی شود و بر جمهوری اسلامی ایران فشار وارد کند. جنگ سایبری و اقتصادی و نفتکشها و … راه انداختند اما در هر بار با شکست روبرو شدند.

حجت الاسلام موسوی خرم در بخش دیگری از سخنان خود یه سفر رییس جمهور به نیویورک  اشاره نموده  افزود: دشمنان سعی کردند که برای شخص رئیس جمهور با رودررویی با رییس جمهور آمریکا و اعتراض مردمی حاشیه ایجاد کنند اما این اتفاقات نیز برای دشمن موفقیت آمیز نبود.

وی افزود: یکی دیگر از کارهایی که دستاورد مثبت برای ایران داشت عضویت ایران در اجلاس شانگهای و بریکس است که می تواند موجب تضعیف تحریم ها و شکوفایی اقتصادی برای کشور شود. در نتیجه همه این اتفاقات دشمن به نتیجه رسید که باید از طریق حجاب وارد شود و تجمعات را در حواشی شهرها با شعار نویسی و … پخش نماید.

موسوی خرم بیان داشت: دشمن قصد داشت دانشجویان و دانش آموزان را نیز وارد میدان کند و خشونت را پراکنده نماید. اتفاق  مرگ مرحومه مهسا امینی بهانه ای شد که دشمن وارد میدان شود و نقشه خود را در مهرماه آغاز نماید.

امام جمعه لارستان ادامه داد: کارشناسان خبره بیان می کنند امروز جمهوری اسلامی در با ثبات ترین و قوی ترین ایام خود است و این اقدام دشمن از سر ضعف  بوده و به دنبال این است که مردم را بترساند.

وی با بیان اینکه دشمن با رعب و وحشت می خواهد به اهداف خود برسد افزود : رهبری می فرمایند دشمن می خواهد مردم را بترساند و با ابزار رسانه در مردم وحشت ایجاد نماید اما فرهنگ عاشورا به ما یاد داده در میدان باشیم و نگاهمان به دهان ولی زمانه بوده و از هیچ چیزی نترسیم.

وی در پایان پیرامون هفته وحدت نیز اظهار داشت: از یکشنبه آغاز هفته وحدت است که منطقه لارستان بزرگ در این مورد پیشتاز بوده است. برنامه های خوبی برای این هفته در سطح منطقه جنوب فارس و شهرستان لارستان برنامه ریزی شده که توقع می رود با حضور در این محافل نشان داده شود که وحدت خط قرمز ماست و از آن تخطی نخواهیم کرد .

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین