چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نمایشگاه اختصاصی ایران در قطر افتتاح شد

سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه ایران در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از…

سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه ایران در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایلنا، امید قالیباف با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در دوحه از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه دایر است و ۱۴ شرکت ایرانی در گروه کالایی صنایع غذایی، صنایع دستی، زعفران، خدمات تجاری و بیمه سیستم‌های پیشرفته اطفا احتراق صنعتی، چرم و فناوری نفت و گاز، توانمندی‌ها و کالاهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

وی از برگزاری جام جهانی فوتبال در کشور قطر به عنوان یک فرصت بی نظیر برای توسعه تجاری و گردشگری نام برد و اظهار داشت: قرار است در حاشیه این نمایشگاه مذاکرات تجاری با طرف قطری در موضوعات مورد علاقه برگزار شود.

گفتنی است نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور و علیرضا پیمان پاک، رئیس سازمان توسعه و تجارت در دوحه قطر افتتاح شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۶:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین