چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

فرماندار ویژه لارستان، حائز رتبه برتر استان فارس شد

فرماندار ویژه لارستان، حائز رتبه برتر استان فارس شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در جشنواره شهید رجایی استان…

فرماندار ویژه لارستان، حائز رتبه برتر استان فارس شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در جشنواره شهید رجایی استان فارس، فرماندار برتر استان فارس شد و از سوی دکتر ایمانیه استاندار فارس و دکتر افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس لوح تقدیر دریافت کرد.

هدف جشنواره شهید رجایی، شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی ‌و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها در سطوح مختلف و  اختصاص به بررسی و ارزیابی تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی و فرمانداری های استان فارس دارد.

در این مراسم ضمن تقدیر از مطلوبیت خدمات ارائه شده به مردم و پس از ارزیابی های صورت گرفته از میان ۳۷ فرماندار استان فارس توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، حائز رتبه برتر استان شد. در بخشی از متن لوح سپاس دکتر ایمانیه استاندار فارس و دکتر افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس آمده است: ” از آنجا که در اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد واحدهای شهرستانی دستگاه های اجرایی استان در سال ۱۴۰۰، شهرستان لارستان حائز رتبه برتر گردیده است، بدینوسیله این لوح به پاس قدردانی از زحمات جنابعالی و کلیه مدیران شهرستان لارستان تقدیم می گردد.”

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فرماندار ویژه لارستان، حائز رتبه برتر استان فارس شد”

  1. معلم. لاری گفت:

    فرماندار لارستان خیلی برای مرکزیت دادن لار کوشش میکند اما واقعیت منطقه با ایجاد نیروی گریز از مرکز در حال. دوران است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین