چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کشف گنج یاب قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهید ساریخانی این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد…

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهید ساریخانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: برابر اطلاع واصله مبنی بر مشاهده افراد مشکوک در اطراف یکی از روستا‌های این شهرستان، ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند که ۳ نفر در حال حفاری و جست‌وجو جهت پیدایش اشیاء قدیمی بوسیله یک دستگاه گنج‌یاب هستند که بلافاصله آنان را دستگیر کردند.

او گفت: متهمان دستگیر شده به همراه خودرو پژو ۴۰۵ و گنج یاب مربوطه پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش گنج‌یاب مکشوفه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: میراث کهن این سرزمین متعلق به تمامی افراد جامعه است و هیچ کس حق تملک و سرقت آنان را ندارد؛ لذا از تمامی شهروندان تقاضا می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین