پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

داستان تعداد عجیب پرواز لامرد- دوحه چیست؟!

شمس الدین فرزادی پور، سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جزئیات پروازهای این شرکت در ایام جام جهانی را اعلام کرد و گفت:  ۴۲ پرواز از تهران به دوحه با ظرفیت…

شمس الدین فرزادی پور، سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جزئیات پروازهای این شرکت در ایام جام جهانی را اعلام کرد و گفت:  ۴۲ پرواز از تهران به دوحه با ظرفیت ۲۵۰ و ۱۹۰ نفر، چهار پرواز از شیراز به دوحه، دو پرواز از لار و ۲۰ پرواز از مبدا لامرد به مقصد دوحه در نظر گرفته شده است و در صورت استقبال هموطنان و متقاضیان امکان افزایش این تعداد وجود دارد که براساس شرایط مقصد و فرآیند تهیه بلیط انجام می‌شود.

تعداد عجیب پروازهای لامرد-دوحه در مقایسه با پروازهای لار و شیراز به دوحه تعجب زیادی را بر انگیخت.

بر همین اساس یک منبع آگاه در خصوص تعداد عجیب پروازهای لامرد- دوحه در مقایسه با پروازهای شیراز و لار، در گفتگو با میلاد لارستان گفت: پروازهای مذکور از لامرد به سبب جابجایی تیم های خدماتی از کشور ترکیه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: طی قرارداد هنگفتی با کشور قطر قرار است تجهیزات تیم خدماتی( آشپز، حمل ونقل و…) ترکیه ای در جام جهانی از طریق بندر دیر به کشور قطر ارسال شده و افراد این تیم خدمات رسان نیز از طریق مسیر نزدیک تر به دیر به قطر اعزام شوند.

بر همین اساس دو فرودگاه لامرد و عسلویه که نزدیک به دیر می باشند می توانند مسیر پروازی تیم ترکیه ای باشند با توجه به عدم وجود پرواز خارجی از فرودگاه عسلویه، فرودگاه لامرد میزبان تیم خدماتی ترکیه ای جهت حضور در کشور قطر شده است.

این مقام آگاه در عین حال افزود: اگرچه این اقدام با هماهنگی کامل کشور قطر  و ولی عملا پرواز های مذکور مربوط به مسافران منطقه نبوده و بلکه حامل تیم ترکیه ای می باشد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “داستان تعداد عجیب پرواز لامرد- دوحه چیست؟!”

  1. دانیالی. از خنج گفت:

    لامرد با داشتن فرودگاه وموقعیت پس کرانه ای درساحل وهم چنین موقعیت ویژه صنعتی واقتصادی از امتیاز زیادی دراینده ایران برخوردار است که نمی شود آنرا نادیده گرفت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین