پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری مانور سراسری اردوگاه اسکان اضطراری در لارستان

فرماندار ویژه لارستان گفت: مانور اسکان اضطراری موقت، جهت تمرین اسکان اضطراری آسیب دیدگان در مواقع بحرانی، توسط جمعیت هلال احمر و ستاد مدیریت بحران شهرستان در محل زمین چمن…

فرماندار ویژه لارستان گفت: مانور اسکان اضطراری موقت، جهت تمرین اسکان اضطراری آسیب دیدگان در مواقع بحرانی، توسط جمعیت هلال احمر و ستاد مدیریت بحران شهرستان در محل زمین چمن هلال احمر لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویزه لارستان، داریوش دهقان در حاشیه برگزاری مانور اسکان اضطراری  ابراز کرد: این مانور اسکان اضطراری به صورت چادر و بسیج امکانات در محل زمین چمن هلال احمر لارستان برگزار گردید.

وی با اشاره به برپایی چادرهای امدادی بصورت نمادین در مانور اسکان اضطراری، تصریح کرد: در پی هماهنگی و ابلاغ ستاد مدیریت بحران شهرستان نسبت به برپایی اسکان اضطراری برای نجات جان آسیب دیدگان ناشی از زلزله فرضی و یا سیل در شهرستان لارستان با تمامی امکانات و تجهیزات کامل و استاندارد، اقدام به برپایی اردوگاهی با بخش های مختلف نموده است.

این مقام مسئول با یادآوری وظیفه خطیر ستاد مدیریت بحران شهرستان و جمعیت هلال احمر در پاسخگویی به آسیب های ناشی از سوانح و اسکان موقت آسیب دیدگان، خاطر نشان کرد: در این اردوگاه همچنین بخش هایی از قبیل پذیرش آمار و اطلاعات، توزیع ارزاق، صدور دفترچه، انبار تدارکات، قرنطینه، ارتباطات و بی سیم، اطلاع رسانی و روابط عمومی، حمایت روانی، واکسیناسیون و محل استراحت پرسنل و امدادکاران اردوگاه برپا شده است.

وی از تعامل و مشارکت مناسب سازمان ها و نهادهای مختلف امدادی و بحران در برگزاری مانور اسکان اضطراری در لارستان ابراز خرسندی کرد و افزود: در همین راستا فرمانداری به همراه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان، در تجهیز اردوگاه فعالیت دارند.

وی متذکر شد: لزوم آمادگی در زمان بروز حوادث غیر مترقبه اجتناب ناپذیر می باشد و با توجه به اینکه انجام مانورهای متعدد در کاهش تلفات احتمالی می تواند تأثیر فراوانی بگذارد، این مانور برگزار شد.

ی/۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین