جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار فرماندار ویژه لارستان با دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه‌ای

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان بمناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در جمع دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران لارستان حضور یافت. 

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان بمناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در جمع دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران لارستان حضور یافت.

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشجویان پویایی و نشاط زمان دانشجویی که زودگذر است را قدر بدانند و مشارکت جدی و فعال در تمامی عرصه ها داشته باشند، چرا که توانمندی ها و انگیزه هایی که در نسل جوان دانشجو وجود دارد، می شود آینده خوبی را برای کشور و شهرستان رقم زد تا باعث سربلندی و عزت کشور شود.

 داریوش دهقان تاکید کرد: اگر بخواهیم نقطه عطفی را در حرکت دانشجویی یادآور شویم همان ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ است که مشارکت دانشجویان و نقطه شروع تحول و نقطه شروع انقلاب اسلامی شد. همه ما می دانیم که نسل جوان به خصوص دانشجویان دارای ایده‌های آرمانخواهی، عدالت محوری، استکبارستیزی، استبداد ستیزی و دارای روحیه ای هستند که به جز آرمان‌های مطلوب جامعه به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

در ادامه قدرت ا… یادگاری فرد رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای پسران لارستان و تعدادی از دانشجویان نیز به ایراد سخن پرداختند.

 سپس از تعدادی دانشجویان برتر و ممتاز در مسابقات مختلف علمی، فرهنگی و قرانی و غیره از سوی فرمانداری و آموزشکده فنی و حرفه ای پسران لارستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین